کد خبر: 828344
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.
   
 مهدی یحیایی با اعلام این خبر افزود: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرار گرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه ای برخوردار می گردد.

وی اظهار داشت: در این طرح نظارت و افزایش گشت های بازرسی واحدهای صنفی مورد نظر به ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره بار و شیرینی در اولویت نظارت خواهد بود .

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: تعداد 54 بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت و اتاق های اصناف شهرستانها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میادین میوه و تره بار نظارت و بصورت مداوم گروه های کالایی پر مصرف را رصد و پایش قرار خواهند داد.

یحیایی همچنین بیان کرد تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخنامه در معرض دید عموم هستند و شهروندان می توانند هرگونه تخلف اعم از گرانفروشی، کم فروشی ، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره 124 سامانه ستاد خبری سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار