کد خبر: 828336
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۴
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبرداد:
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از اخذ مجوز اخذ مجوز رشته تخصصی دستیاری بیهوشی در این دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان خبر داد
 دکتر مهدی شادنوش در جمع اساتید این دانشگاه اظهار کرد: این دانشگاه که از سال 72 تاکنون موفق به اخذ مجوز تاسیس رشته‌های دستیاری بالینی نشده بود با تلاش پیگیر استان و حمایت وزارت بهداشت و درمان توانست بعد از 23 سال موفق به اخذ مجوز دستیاری بیهوشی شود.

وی وجود ظرفیت‌های علمی و تخصصی و ایجاد زیرساخت‌های لازم در استان را در اخذ رشته‌های تخصصی دستیاری بالینی بسیار موثر و راهگشا ارزیابی کرد و افزود: دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان از این پس می‌تواند در رشته دستیاری بیهوشی دانشجو بپذیرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ارتقاء جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان و تربیت این دستیاران را نوید بخش آینده درخشان و بهتری برای دانشگاه علوم پزشکی استان دانست و اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش همه همکاران دانشگاه علوم پزشکی استان هم در حوزه آموزش و پژوهش و هم در حوزه خدمات درمانی و پزشکی و ایجاد زیرساخت‌های حوزه سلامت جهش قابل توجهی در سال‌های اخیر داشته است.

شادنوش، از ایجاد 9 رشته جدید در ترم گذشته به عنوان نماد و نمودی از توفیقات این دانشگاه در بخش آموزش نام برد و افزود: جایگاه ممتاز دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در طرح‌های پژوهشی و خصوصا کسب رتبه ششم کشور در حوزه اخلاق پژوهشی نشان از روند رو به رشد این دانشگاه دارد. ضمن اینکه در حوزه درمان نیز زیرساخت‌های درمانی متعددی در شهرستان‌های تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان ایجاد شده است.

وی دستیابی به این موفقیت‌ها را برآیند و نتیجه همدلی و تعامل و همکاری همه بخش‌های این دانشگاه برشمرد و گفت: بدون تردید موفقیت‌های درخشان امروز دانشگاه در حوزه پژوهش، نتیجه گسترش و توسعه کمی و کیفی فعالیت‌های آموزشی در این دانشگاه است و همچنین اگر امروز تا به این حد رضایت عمومی از خدمات درمانی در استان وجود دارد نتیجه همدلی و عمق‌بخشی به فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی و زحمات شبانه‌روزی کادرهای درمانی و نیروی انسانی متخصص و متعهد در این دانشگاه است.

این عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان، افق‌های پیش‌ روی این دانشگاه را روشن ارزیابی کرد و گفت: موقعیت ویژه جغرافیایی استان ، همجواری با پایتخت و چندین استان مهم، نیروی انسانی متخصص و کاردان، وجود امکانات و تجهیزات درمانی به‌روز و مدرن و وجود زیرساخت‌های درمانی و سرانه بالای استان در حوزه سلامت و...همه و همه حکایت از این دارد که با تدوم این روند روبه رشد، جایگاه دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان در آینده، جایگاه ممتازتر و رفیع‌تری خواهد بود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر