کد خبر: 828222
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
در آئین اختتامیه و با حضور معاون رئیس جمهور صورت گرفت؛
آیین اختتامیه نخستین مسابقه ملی عکس "راه مدرسه" با تجلیل از 20 عکاس برتر در بخش مردمی و دانش‌‌آموزی برگزار شد.
آیین اختتامیه جشنواره ملی عکس "راه مدرسه" در قالب همایش چتر همکاری پیش از ظهر امروز با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، مدیرکل دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان محیط زیست، شهردار اصفهان، معاون سیاسی امنیتی استانداری اصفهان، مدیران کل حفاظت محیط زیست، آموزش و پرورش، صدا و سیما، استاندارد، صنعت، معدن و تجارت، مدیریت بحران استانداری اصفهان، اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران و مسئولان استانی و شهری در اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد.
در این همایش از 20 عکاس برگزیده نخستین مسابقه ملی عکس "در راه مدرسه" در دو بخش مردمی و دانش‌‌آموزی با اهدای لوح تقدیر، تندیس ویژه مسابقه و همچنین دوچرخه‌های برقی و شهری ساخت ایران تجلیل شدند..
در بخش مردمی جشنواره، آریا جعفری، یاسمن ابراهیم پور، محمد پورابوطالب و محمدعلی خدادادی از اصفهان و پوریا قلیچ‌خانی از تهران، سعیدرضا مقصودی از مرکزی، محمد شهاب گلچین کوهی از گیلان، امین بذرافشان از فارس، ابراهیم علی‌پور و بهزاد سهرابی از کردستان تجلیل شدند.
هم‌چنین در بخش دانش‌آموزی نیز امیرحسین احمدی، پدرام میرزایی، علی ضیایی، محمد جواد واعظ، مطهره آزادمنش، معین مرتضوی و فاطمه قربانی از اصفهان و فاطمه حیدری از خوزستان، محمد مهدی آیینی از تهران و محمد حسن مومنی از همدان مورد تجلیل معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان محیط زیست قرار گرفتند.
گفتنی است عکاسان بیش از 40 شهر کشور آثار خود را به دبیرخانه نخستین دوره از جشنواره ملی عکس "راه مدرسه" ارسال کرده بودند.
نخستین مسابقه ملی عکس در راه مدرسه از ابتدای آذر امسال و با استقبال قابل توجه شرکت‌کنندگان در دو بخش دانش‌آموزی و مردمی از سراسر ایران برگزار شد.
این مسابقه به پیشنهاد پویش مردمی ترافیک شهر اصفهان و مشارکت دفتر مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست و با همکاری معاونت حمل‌و‌نقل و ترافیک شهرداری اصفهان، کمیسیون مسئولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان و اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان برگزار شد.
با پایان زمان ثبت‌نام و ارسال آثار نخستین مسابقه ملی عکس «در راه مدرسه» که تا 20 آذر امسال ادامه داشت، بیش از 800 اثر از 189 نفر به دبیرخانه مسابقه رسید.
این آثار از سراسر ایران و استان‌های اصفهان، فارس، مازندران، تهران، کهگیلویه و بویر‌احمد، کرمانشاه، بوشهر، مرکزی، یزد، قم، لرستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان‌غربی، قم، خراسان‌رضوی، خوزستان و همدان و در واقع از نزدیک به 40 شهر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.
در نهایت با انتخاب داوران این مسابقه ملی، 20 نفر از برترین‌ها در دو بخش مردمی و دانش‌آموزی رتبه‌های برتر را کسب کردند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها