کد خبر: 828096
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۳
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اردبیل:
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تثبیت اشتغال دو هزار و 800 نفر در واحدهای تولیدی و صنعتی استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، سید حامد عاملی در جریان بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی اردبیل اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نامگذاری شده دولت برای حمایت از واحدهای تولیدی تدابیری مناسب در قالب پرداخت تسهیلات رونق تولید در پیش گرفته که ما نیز در مجموعه سازمان صنعت، معدن و تجارت این موضوع را در حال پیگیری و عملیاتی کردن هستیم.
وی تصریح کرد:‌ از ابتدای امسال با دریافت درخواست‌های واحدهای تولیدی برای تأمین مالی بعد از بررسی‌های دقیق 360 مورد از این واحدها به بانک‌های عامل معرفی شدند تا از منابع مالی مناسب برخوردار شوند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گفت: در صورت تأمین منابع مالی می‌توانند بهتر از گذشته هم تولید داشته باشند و هم اینکه از وضعیت رکود خارج شوند.
عاملی افزود: تأمین مالی حدود هفت مورد از تسهیلات واحدهای تولیدی با رقمی در حدود 130 میلیارد تومان در حوزه صنعت پرداخت شده تا براساس بازدیدی که به همراه مسؤولان داشتیم شاهد فعالیت مجدد این واحدها به لحاظ افزایش تولید و اشتغال فعالیت‌ها باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: کمیته نظارتی برای نظارت بر این تسهیلات تشکیل شده و براساس آخرین گزارش از مجموع 48 مورد بازدیدی که انجام شده، 45 مورد تسهیلات در محل خود هزینه شده است.
عاملی اضافه کرد: در این 45 مورد تسهیلات پرداخت شده به واحدها زمینه اشتغال برای 245 نفر فراهم شده به طوری که اگر در 11 مورد از این واحدها تسهیلات پرداخت نمی‌شد، این واحدها به تعطیلی کشیده می‌شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل ادامه داد: دو هزار و 800 نفر در این مجموعه واحدهای تولیدی مشغول به کار هستند که این تسهیلات سبب تثبیت اشتغال این واحدهای تولیدی شده که امیدواریم با همکاری بانک‌های عامل و تسهیل شرایط برای دریافت منابع مالی واحدهای تولیدی شاهد رونق بیشتر تولید و خروج از رکود و تثبیت اشتغال باشیم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر