کد خبر: 827920
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۲
رییس دانشگاه آزاداسلامی شاهرود:
رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: شاخص استاد به دانشجو در استان سمنان یک به 27 می باشد که از میانگین کشوری جلوتر است.
 سید حسین بدیعی  در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه افزود : این شاخص، در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود یک به 25.5 است که جایگاه بسیار خوبی در کل کشور است.
وی به جذب 5 هزار عضو هیات علمی در دانشگاه آزاد کشور اشاره کرد و گفت:از این تعدادکه در آینده به بدنه دانشگاه اضافه می‌شود،58 نفر متعلق به استان سمنان است.
بدیعی با اشاره به جایگاه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود گفت: : از 6 نفر پژوهشگر برتر استان ،چهار نفر مربوط به دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود است که این نشان‌دهنده تلاش و کوشش استادان دانشگاه است.
وی به آخرین رده‌بندی گروه تحقیقاتی سایماگو برای سال 2016، هم اشاره کرد و گفت: دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در بین 99 دانشگاه و موسسه آموزش عالی برتر ایران در زمینه فعالیت‌های پژوهشی و تولید علم قرارگرفته است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود ادامه داد:همچنین در این رده‌بندی در بین 20 واحد دانشگاه آزاد اسلامی کشور، این واحد دانشگاهی در رتبه دوازدهم و در بین واحدهای دانشگاهی استان سمنان نیز رتبه نخست را از آن خود کرده است.
وی با اشاره به کاهش دانشجو ،گفت : یکی از برنامه های دانشگاه آزاد، کاهش وابستگی به شهریه است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود با اعلام اینکه، به‌زودی 10 تخت CCU به بیمارستان دانشگاه افزوده می‌شود، گفت: مجوزهای لازم گرفته شده است.
بدیعی با ذکر این که،‌اکنون سه شرکت دانش‌بنیان دانشگاه تأییدیه خود را از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری دریافت کرده‌اند ،تأکید کرد: ساخت چند دستگاه در این دانشگاه آغازشده که در حوزه‌های پزشکی و دیگر حوزه‌ها می‌تواند مورداستفاده قرار گیرد.
وی افزود: زمینی برای مرکز تحقیقات انرژی‌های نو و تجدید پذیر آماده و تغییر کاربری آن انجام شده است.
وی گفت:برای اجرای این طرح که احتمالاً به‌صورت BOT انجام می‌شود، با یک شرکت آلمانی صحبت‌های اولیه انجام‌شده و برنامه این است که نیروگاهی برای 50 مگاوات تولید برق ساخته شود.
بدیعی بیان کرد: این نیروگاه در صورت اجرا می‌تواند در ماه نزدیک به 4.5 میلیارد تومان درآمد داشته باشد که با وزارت نیرو برای فروش برق قرارداد بسته می شود.
در این آیین از دکتر سعید امامیون، دکتر نسرین صالحی، دکتر محمد محمدیون، دکتر محمدرضا عبدلی، دکتر بهروز یحیایی و دکتر جواد سیفی به‌عنوان پژوهشگران برتر تقدیر به عمل آمد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار