کد خبر: 827849
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴

مسابقات بوکس در گرگان

دبیر فدراسیون بوکس از حضور مربی کوبایی تیم ملی بوکس در کشور طی چند هفته پیش رو خبر داد.

علی دانشمندفرد درگفتگو با ایسنا، به توافق با مربی کوبایی تیم ملی بوکس اشاره کرد و گفت: با توجه به این که کارفرما ما هستیم باید تمامی بندهای قرارداد از جانب این مربی بررسی و پذیرفته می‌شد. تمام اختلافات در بندها حل شده است و به توافق رسیده‌ایم، طی چند هفته آتی شاهد حضور این مربی در کنار تیم ملی خواهیم بود.

دانشمندفرد در مورد توافق با یکی از دو گزینه کوبایی نیز ادامه داد: یکی از بندهای قرارداد ما، حضور دو مربی خارجی در داخل کشور پس از تأیید کیفیت این مربیان از جانب فدراسیون بوکس کشور بود. بعضی مسائل مانند پرداخت حقوق دلاری این مربیان و تأمین مالی آنها امکان توافق با یکی از این دو مربی را فراهم کرد. 

او درباره اردوهای تیم ملی بزرگسالان بوکس برای بازی‌های آسیایی جاکارتا نیز اظهار کرد: از تاریخ 10 دی ماه قرار است اردویی داخلی با حضور مربی کوبایی در تیم ملی برگزار شود. در کنار این اردو نیز با اعلام تقویم جهانی توسط آیبا(فدراسیون جهانی بوکس) اردوهایی با توجه به این تقویم برنامه‌ریزی خواهد شد.

دبیر فدراسیون بوکس در مورد انتخاب بوکسورهای تیم ملی اظهار کرد: بوکسورهای تیم ملی از بازیهای قهرمانی کشور و با در نظر گرفتن بوکسورهای تیم امید انتخاب خواهند شد. به نظر من از تلفیق این دو، تیم ملی خوبی را برای بازی‌های آسیایی جاکارتا اعزام خواهیم کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار