کد خبر: 827795
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۰
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج خبر داد
معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج از اختصاص ۲ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) حصارک کرج خبر داد.

سیدعلی‌اکبر میروکیلی در چهارمین جلسه شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت که در استانداری البرز برگزار شد، با اشاره به طرح بازسازی قبور شهدا در گلزار شهدای امامزاده محمد(ع) حصارک کرج، اظهار داشت: گلزار شهدای امامزاده محمد(ع)، چهارمین گلزار شهدای بزرگ کشور است که در این گلزار یک هزار و 700 شهید آرمیده است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج با اشاره به اینکه این گلزار به بازسازی نیاز دارد، بیان کرد: طرح بازسازی گلزار مذکور تهیه شده و به تصویب رسیده است.

میروکیلی در ادامه با بیان اینکه برای این طرح 2 میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است، خاطر نشان کرد: کار بازسازی گلزار شهداء با استفاده از GPS و با دقت کامل انجام می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج، بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز و سپاه استان در این طرح، گفت: عملیات اجرایی این طرح به وسیله بسیج سازندگی استان البرز بعد از عقد قرارداد انجام می‌شود.

 معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری کرج در رابطه با اختصاص فرهنگ‌سرایی به منظور استفاده ایثارگران از آن، یادآور شد: این طرح با مشارکت شهرداری کرج و بنیاد شهید محقق می گردد.

این مسئول در پایان با اشاره به لایحه طرح بازسازی گلزار شهدای امامزاده محمد(ع)، گفت: در این لایحه با حفظ مالکیت برای شهرداری، فرهنگسرایی به منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اختیار بنیاد شهید قرار می‌گیرد که در اسرع وقت این لایحه به شورای شهر کرج ارائه می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار