کد خبر: 827778
تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
نماینده ماکودر مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ماکو در مجلس شورای اسلامی گفت: تکراربدعهدی های آمریکابا نقض برجام، تلنگری برای مسئولین در خواب رابطه با آمریکا است واین عمل آمریکا در قبال ایران سبب روشنگری هرچه بیشتر جامعه جهانی در قبال ایران شده است.


عین الله شریف پور در گفتگو با خبرنگار جوان آنلاین از ارومیه اذعان داشت:مسئولین به جای توجه به حل مشکلات کشوراز طریق برجام باید تمام تلاش خود را برای تحقق منویات رهبری در مورد اداره کشور معطوف کنند وبرای رفع مشکلات اقتصادی وبیکاری جوانان تلاش بیشتری نمایند.

وی اذعان داشت: ملت ایران ملتی آزاده است وآزادگی خود را یا هیچ چیزی معاوضه نمی کند واین خصلت از امام حسین در میان ما ایرانیان به یادگار مانده است وهدف اصلی ما از مذاکرات با آمریکا وسایر قدرت های غربی نشان دادن همین موضوع به جهانیان بوده است.

شریف پور بابیان اینکه نباید تمدید تحریم های ده ساله علیه ایران موجب غافل گیری مردم ایران شود افزود:بعد از پیروزی انقلاب آمریکا در هیچ موردی صداقت خود را به مردم ایران نشان نداده و همواره به دشمنی علیه جمهوری اسلامی ایران پرداخته است فلذا نباید از این اقدام آنها غافل گیر شد.

نماینده ماکو درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بدعهدی های دولت آمریکا به همه مردم ایران ثابت شده است خاطرنشان کرد: اکنون افکار عمومی قبول دارد که در مورد این مساله حق با ایران است واگر نظر سنجی ازملل گوناگون اسلامی به عمل بیاید اکثرا به حق بودن جمهوری اسلامی ایران رای خواهند داد.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار روزنامه جوان مبنی بر علت تلاش برخی از مسئولین برای رفع مشکلات کشوراز طریق برجام گفت: کسانی که حل مشکلات کشوررا در رابطه با آمریکا و اجرای برجام می بینند همان کسانی هستند که به وصیت نامه امام عمل ننموده اند وخود را به بی خوابی زده اند واین اقدام آمریکا باعث بیرون آمدن برخی از مسئولین از خواب غفلت است.

وی به شرایط حساس کشور در این زمان خاص اشاره کرد وافزود: وحدت، همدلی ودرون زایی سه عامل مهمی است که هم اکنون کشورما بدان نیازدارد تا بدان وسیله بر مشکلات خویش فائق آید.



نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر