کد خبر: 827380
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: برای 51 موسسه فرهنگی و هنری در این استان مجوز فعالیت صادر شده است.
 سیما رجبی روز سه شنبه در نشست تخصصی روسا و کارشناسان موسسات فرهنگی و هنری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ها و مدیران مسوول این موسسه ها در محل این اداره کل، افزود: از 51 موسسه ٢٤ موسسه چندمنظوره و ٢٧ موسسه تک منظوره است.
وی ادامه داد: از این تعداد موسسه ٣٢ موسسه در سمنان، چهار موسسه در شاهرود، هفت موسسه در دامغان، سه موسسه در مهدیشهر،2 موسسه در گرمسار، 2 موسسه در میامی و یک موسسه در سرخه مجوز تاسیس دارند.
وی با بیان اینکه از ٥١ مجوز موسسه صادر شده ٢٤ موسسه فعال است، ادامه داد: ١٨ موسسه نیمه فعال و بقیه غیرفعال هستند.
رجبی با تاکید بر واگذاری اجرای فعالیت های فرهنگی و هنری به موسسه های فرهنگی و هنری گفت: تلاش شده است تا بیشتر فعالیت های فرهنگی هنری در شهرستان ها و به وسیله این موسسه ها برگزار شود.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر وجود موسسه های توانمند فرهنگی هنری در این استان، تجدید نظر در امور واگذاری موسسه های فرهنگی و هنری را خواستار شد.
در این نشست یک روزه سه تن از مسوولان و کارشناسان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز حضور دارند که به بررسی مسایل و مشکلات و نحوه مدیریت و فعال سازی این مراکز می پردازند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر