کد خبر: 827112
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر:
سلمان فرج الهی گفت : در اثر آتش سوزی شب گذشته ، فقط پرده مخملی فرسوده سینما اتش گرفه و از بین رفته است .
محمدرضا عباسی

سلمان فرج الهی مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری اسلامشهر ، اظهار کرد: براثر حریق بوقوع پیوسته در  سینمای فجر اسلامشهرتنها ، پرده  مخملی فرسوده  پشت سن ، این سینما  آتش گرفته و از بین رفته است .

وی افزود : ساعت 20 و 28 دقیقه شب گذشته بر اثر آتش ایجاد شده  ناشی از دستگاه‌ جوش کارگران  در حال فعالیت ،‌بخشی از پرده مخملی فرسوده و قدیمی سینما دچار حریق شد که،با اطلاع  به موقع عوامل آتش نشانی، چهار دقیقه بعد از آتش سوزی در محل حاضر شده و به کمک کارگران پیمانکار بازسازی سینما ،حریق را کنترل و خاموش کردند.

فرج الهی  تاکید کرد: خسارت وارد شده ،در این حریق، بسیار جزئی بوده است و  فقط یک پرده بزرگ مخملی  روی سن  و  یک در چوبی  در آتش  سوخت که، هر2 آنها در فرآیند بازسازی قرار بود، تعویض شود.

وی تصریح کرد: ‌خوشبختانه  با توجه به اینکه  این مکان در حال  بازسازی  بوده و با اقدام به موقع  کارگران حاضر در محل ،آتش به سایر بخش های سینما نرسیده و دود ناشی از سوختن پرده ،باعث  شده است که شاهدان  صحنه آتش سوزی   در خارج از محل سینما تصور کنند که ،خسارت های سنگینی به سینما وارد شده است .

مدیر عامل سازمان فرهنگی  ورزشی شهرداری اسلامشهر، افزود: با توجه به اینکه سینما فجر اسلامشهر  بعنوان تنها سینمای این کلانشهر، از  ابتدای سالجاری  در حال بازسازی و تبیل به  پردیس سینمایی بوده و کلیه تجهیزات و صندلها  جمع آوری شده بوده ، خوشبختانه   خسارات بوجود آمده بسیار جزئی  و بی تاثیر در روند عملیات بازساز ی می باشد .

وی  ضمن گلایه از برخی رسانه ها  و افراد فعال در فضای مجازی  ،به خاطر برداشت نادرست و انعکاس گسترده این خبر و انتشار خلاف واقع  و غیر مرتبط با این حادثه ، بیان  کرد: با توجه به قدمت  و فرسودگی ساختمان  سینما  فجر و با توجه به ضرورت  تعمیر و بازسازی این مکان ، عملیات بازسازی سینما فجر اسلامشهر و تبدیل آن به پردیس سینمایی از سال گذشته آغاز شده و پیمانکار به صورت شبانه روزی مشغول کار است تا این سینما تا پایان امسال با 5 سالن به بهره برداری برسد.
فرج الهی افزود:براساس  تفاهم نامه منعقده بین شهرداری  اسلامشهر و موسسه  سینما شهر  وزارت  فرهنگ و ارشاد اسلامی ، مقرر گردیده ،  این سازمان  مبلغ 7 میلیارد ریال از محل منابع خود، جهت  بازسازی  سینما فجر اسلامشهر کمک  و مساعدت مالی نمایند ، که امیدواریم  ، با جذب این کمک تا پایان سالن  پردیس سینمایی اسلامشهر تکمیل و مورد بهره برداری قرار گیرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر