کد خبر: 827093
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۹
مدیر امور آبفای شهر واوان:
سید محمد رضا زاده گفت: به منظور ارتقاء کمی و کیفی آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین شهر واوان دو حلقه چاه قدیمی این شهر احیای و بازسازی می شود.
محمدرضا عباسی

سید محمد محمد رضا زاده مدیر امور آبفای شهر واوان ، اظهار کرد:با اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال چاههای شماره 12 و 13 واوان بازسازی و شستشو می گردد .

 رضا زاده افزود: با توجه به گسترش محدوده شهری و ساخت و سازهای صورت گرفته در شهر واوان و افزایش جمعیت این شهر، نیاز به برنامه ریزیهای لازم جهت تامین آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین را وجود دارد .

وی بیان کرد: در این خصوص و به منظور پیشگیری از هرگونه قطعی و یا کمبود احتمالی آب آشامیدنی شهروندان ، احیاء و راه اندازی دو حلقه چاه قدیمی که یکی نیمه فعال و دیگری مورد استفاده قرار نمی گرفت،جهت بهره برداری و ورود به شبکه توزیع در دستور کار قرار گرفته و در دست انجام میباشد .

رضازاده با اشاره به مشخصات این پروژه،تاکید کرد:این عملیات با صرف اعتباری بالغ بر 600 میلیون ریال ازمحل اعتبارات جاری وداخلی، شامل برش وخارج سازی لوله جداره های قدیمی و جایگزینی لوله جداره جدید ومطابق با استانداردهای لازم وهمچنین کف شکنی و خارج سازی املاح و شن و ماسه کف چاه ها می باشد .

وی تصریح کرد: پیش بینی  می شود،با توجه به روند فعلی ، احیاء ، بازسازی و شستشو و راه اندازی مجدد این دو حلقه چاه حداکثر ظرف آذر ماه جاری به اتمام و مرحله بهره برداری برسد .

 

مدیر امور آبفای واوان خاطرنشان کرد:در حال حاضر آب آشامیدنی شهروندان و مشترکین محترم این شهربا کمیت و کیفیت مطلوب و مطابق با استانداردهای لازم تامین و توزیع می گردد و انتظار می رود با ورود این دو حلقه چاه به شبکه توزیع بالغ بر 40 لیتر بر ثانیه به میزان دبی فعلی آب شرب واوان افزوده گردد .

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر