کد خبر: 827079
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان خبر داد:
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان از فعالیت 4 هزار 985‌ اتحادیه و شرکت تعاونی با اشتغالزایی 97 هزار و 932 نفر در استان خبر داد.

 سیدنور محمدپور در حاشیه برگزاری دوره آموزشی حسابداری ویژه کارکنان بخش تعاونی در اهواز اظهارکرد: ‌با توجه به تاکید مقام عالی وزارت درباره انضباط مالی و توانمندسازی کارکنان، از ابتدای سال تاکنون دوره‌های آموزشی مختلفی از جمله آشنایی با اساسنامه شرکت‌های تعاونی، نحوه بررسی دفاتر و اسناد مالی و حسابداری در شرکت‌های تعاونی ویژه کارشناسان بخش تعاونی استان برگزار شده است.

وی هدف از برگزاری دوره‌های آموزشی مختلف را ارتقای سطح توان تخصصی، مهارتی و ارایه راهکارهای مختلف برای بهبود خدمات‌رسانی به مراجعان عنوان کرد و گفت:‌ دوره‌های آموزشی همچون آشنایی با اساسنامه تعاون، بررسی دفاتر و اسناد مالی و حسابداری شرکت‌های تعاونی پایه و چارچوب اصلی کار در بخش تعاونی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان در ادامه به آمار شرکت‌های تعاونی در استان اشاره و خاطرنشان کرد: هم اکنون تعداد 4985 اتحادیه و شرکت تعاونی فعال در خوزستان وجود دارد که کلانشهر اهواز با 1201 تعاونی و شهرستان رامشیر با 27 تعاونی به ترتیب بیشترین و کمترین آمار شرکت‌های تعاونی را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدپور، اعضای اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی در خوزستان را دو میلیون و 450 هزار و 456 نفر و اشتغالزایی آن‌ها را 97 هزار و 932 نفر اعلام کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر