کد خبر: 827057
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴
در اجلاسیه استانی نماز
در اجلاسیه استانی نماز اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری در توسعه و ترویج فرهنگ نماز رتبه برتر را کسب کرد.
هوشیار طهماسبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تامین اجتماعی استان چهارمحال و بختیاری  در اجلاس استانی نماز مقام برتر به اداره کل تامین اجتماعی استان در امر توسعه و ترویج فرهنگ نورانی نماز اختصاص یافت.

بر اساس ارزیابی صورت گرفته مربوط به فعالیت‌های نماز در سال 1394 توسط ستاد اقامه نماز استان، اداره کل تامین اجتماعی چهارمحال و بختیاری موفق به کسب رتبه برتر در حوزه ترویج فرهنگ نماز در بین دستگاه‌های اجرایی استان شد.

به همین مناسبت در اجلاس استانی نماز که با حضور حجت الاسلام نکونام نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهرکرد  و خدابخش مرادی معاون استاندار چهارمحال و بختیاری و مسئولین و مدیران استانی  در شهرکرد  برگزار شد، این دستگاه مورد تقدیر قرار گرفت.

مدیر کل تامین اجتماعی استان با اشاره به برنامه ها  و عملکرد سازمان تامین اجتماعی در حوزه نماز گفت: این سازمان توجه ویژه ای به فرهنگ نماز و نمازخوانی دارد از این رو معاونت فرهنگی و اجتماعی سازمان با ارائه دستورالعملهای مدون از جمله منشور نماز و استانداردسازی نمازخانه های واحدهای اجرایی نقش بسیار ارزنده ای را ایفاء کرده است.

غلامرضا محمدی با اشاره به برپایی غرفه دستاوردهای نماز توسط این اداره کل در نمایشگاه معراج افزود: این اداره کل علاوه بر رتبه برتر در توسعه و ترویج فرهنگ نماز با برپایی غرفه و ارائه مستندات مربوط به نماز  توانست به عنوان دستگاه برتر در زمینه برپایی غرفه نیز معرفی گردد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر