کد خبر: 827036
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۸
مدیر مرکز کنترل و ترافیک شهرداری کرج خبر د اد
مدیر مرکز کنترل و ترافیک شهرداری کرج از نصب دو دستگاه دکل دروازه ای جهت استقرار دوربین های پلاک خوان در محدوده ترافیکی این کلانشهر خبر داد.

مهدی شریفی ادامه داد: این دکل ها در دو نقطه از معابر پر تردد محدوده مصوب طرح زوج یا فرد، واقع در خیابان شهید شرع پسند و خیابان شهید بهشتی (میدان شهداء) نصب شده اند.

مدیر مرکز کنترل و ترافیک شهرداری کرج اظهار داشت: هدف این مرکز از جانمایی و استقرار تجهیزات مذکور، کنترل ترددهای غیر مجاز درون محدوده های ترافیکی شهر کرج بوده است.

شریفی افزود: بر آنیم در روزهای آینده با نصب چهار عدد دوربین پلاک خوان بر روی دکل های دروازه ای و استفاده از سایر تجهیزات در این زمینه، تردد خودروها را به همراه پلاک خوانی وسائط نقلیه به صورت هوشمند در محدوده ترافیکی شهر کرج رصد نماییم.

این مسئول ادامه داد: با تحقق این مهم زیرساخت ها و شرایط لازم برای کنترل مکانیزه ورود به محدوده ترافیکی شهر کرج بیش از پیش تکمیل می شود.

وی در پایان به ویژگی های دوربین های پلاک خوان اشاره کرد و گفت: دوربین های مذکور علاوه بر ثبت پلاک های عبوری از محدوده های طرح ترافیک در طول شبانه روز، قابلیت تردد شماری وسایل نقلیه را نیز دارند که این امر می تواند در حوزه مطالعات و برنامه ریزی های آینده مدیریت ترافیک شهر کرج کاربردی باشد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار