کد خبر: 826910
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
دبیر کمیته جلاس آسیایی جامعه ایمن خبرداد؛
دبیر کمیته اجلاس آسیایی جامعه ایمن خبرداد: 16 تا 18 اسفندماه 95 هشتمین اجلاس جامعه ایمن در مشهد برگزار می‌شود

امیر عزیزی با بیان اینکه فراخوان ارسال مقالات این تا پایان آذر جاری ادامه دارد افزود:  تا کنون 115 مقاله داخلی و 15 مقاله خارجی در قالب سخنرانی به دبیرخانه این اجلاس در مشهد ارائه شده است.

وی بیان کرد: پیش بینی می شود 400 میهمان داخلی و خارجی در این اجلاس حضور داشته باشند و هشت کمیته تخصصی در حوزه های ایمنی و حمل و نقل شهری، سلامت و بهداشت محیط زیست، ایمنی در اماکن و محیطهای شهری، خدمات شهری، طراحی شهری و شهرسازی ایمن، فناوری اطلاعات و هوشمندسازی، فرهنگ شهروندی و جامعه ایمنی و مدیریت ایمنی و خطرپذیری در این چارچوب تشکیل شده و برای برگزاری موفق اجلاس فعالیت می کنند.

دبیر کمیته جلاس آسیایی جامعه ایمن ادامه داد: طی دو روز برگزاری این اجلاس 15 سخنرانی خارجی ارائه و 15 پنل موازی در حوزه ایمنی برپا خواهد شد.

عزیزی عنوان نمود: موضوع جامعه ایمن یک راهبرد برای جمهوری اسلامی ایران است که نه تنها در بحث داخلی بلکه در حوزه سیاسی و بین المللی حضور اندیشمندان بین المللی در این اجلاس سبب می‌شود  آنها با اقتدار جمهوری اسلامی آشنا ‌شوند و آن را می‌توانند به جهانیان منتقل کنند.

وی از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه خبر داد و اضافه کرد: نخستین جشنواره فیلم کوتاه و کاریکاتور جامعه ایمن همزمان با هشتمین اجلاس آسیایی ایمن برگزار خواهد شد که هدف از این اجلاس تبدیل آن به یک رویداد است تا عموم مردم و هنرمندان بتوانند از آن  استفاده کنند. 

امیر عزیزی با اشاره به اینکه این جشنواره در سه حوزه فیلم کوتاه، مستند و انیمیشن برگزار خواهد شد تاکید کرد: تا کنون 200 فیلم به دبیرخانه رسیده است و تا 1 بهمن فرصت شرکت در این جشنواره است همچنین در بخش کاریکاتور تاکنون 140 اثر به دبیرخانه جشنواره رسیده است که آخرین مهلت ارسال آثار در این بخش نیز پنجم اسفند است.

وی با بیان اینکه هر دو جشنواره مذکور با حمایت حوزه هنری برگزار می شود؛ اذعان نمود: در بخش فیلم این جشنواره با حمایت سینمای جوان مشهد برگزار می شود و دبیر جشنواره امیر مسعود سهیلی کارگردان جوان مشهدی است.

عزیزی در ادامه افزود: قرار است این فیلم ها در فرهنگ سراهای مشهد و یا پردیس سینمایی هویزه به نمایش درآید همچنین کاریکاتور ها در نمایشگاه اشراق به معرض دید گذاشته خواهد شد.

دبیر کمیته جلاس آسیایی جامعه ایمن در ادامه افزود: کمیته علمی این اجلاس متشکل از اعضای اصلی هیات عملی دانشگاهها از کشورهای تایوان، سوئد، آمریکا، فرانسه، ژاپن، کلمبیا و بنگلادش است.

وی از برگزاری نخستین کارگاه تخصصی تربیت مربی مدیریت بحران در روزهای 19 تا 21 اسفند آتی  خبر داد و بیان نمود: هدف از برگزاری این کارگاه تبدیل مشهد به عنوان قلب تپنده مدیریت بحران است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار