کد خبر: 826784
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
مدیر کل دامپزشکی استان البرز تاکید کرد
علی‌اصغر شریفی گفت: مردم در صورت استفاده از محصولات بسته بندی شده دارای لیبل، تاریخ تولید تحت نظارت دامپزشکی مشکلی نخواهند داشت، فقط دقت کنند تا از دست فروشان دارای ماشین های بدون مجوز مرغ و خروس نخرند.

علی‌اصغر شریفی، مدیر کل دامپزشکی استان البرزادامه داد گفت: بدلیل بیماری آنفولانزا مجبور شدیم این چند روز تمهیدات پیشگیرانه خود را را بیشتر کنیم و نسبت به کنترل ورورد و خروج ماشینهای حملی که به کشتارگاهها می روند حساسیت مضاعف نشان دهیم، همچنین بازدیدها و سایر کنترلهای اداره دامپزشکی استان البرز شدت گرفته است.

وی افزود: ما نمونه برداری های لازم را انجام می دهیم و باسازمان محیط زیست نیز همکاری می نماییم تا در صورت مشاهده پرنده های مهاجر مشکوک به بیماری، مرگ و مشکلات آنان در آزمایشگاه های دامپزشکی البرز بررسی و کنترل می شود، سپس جواب به تهران فرستاده می شود تا نمونه خون آنان برای داشتن عفونت ازمایش شود.

مدیر کل دامپزشکی استان البرز ادامه داد: ما با اطمینان کامل به مردم می گوییم که محصولات بسته بندی شده دارای لیبل، تاریخ تولید تحت نظارت دامپزشکی را استفاده کنند و مشکلی از این بابت نخواهد بود، ولی توصیه می کنیم که از خرید هر گونه مرغ و خروس زنده از سطح شهر، به خصوص از دست فروشان دارای ماشین های  بدون مجوز خودداری نمایند.

شریفی گفت: دارندگان ماکیان نیز مقدار کنترلها و رسیدگی های خود را بیشتر کنند یا به دامپزشکی برای اخذ واکسن و دارو مراجعه نمایند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار