کد خبر: 826729
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی :
فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: نباید اجازه داد جامعه دچار تفرقه و دو دستگی شود، مبنای ما برای رأی دادن به کسانی که وارد میدان می‌شوند التزام به قانون اساسی ،اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

سردار سرتیپ دوم پاسدار محسن کریمی فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی در مجمع سالانه بسیج کارمندان ضمن تبریک به مناسبت ماه ربیع‌الاول و ایام جشن و سرور این ماه از جمله هفته وحدت؛ گفت: بسیج کارمندان از اقشار فعال و اثرگذار در جامعه است.

وی با تاکید بر اینکه هدف بسیج کارمندانتحقق دولت اسلامی است، گفت: رهبر انقلاب اسلامی فرایند پنج گانه‌ای را برای تحقّق اهداف انقلاب اسلامی بیان کردند که مرحله اول آن «انقلاب اسلامی» و مرحله دوم «تشکیل نظام اسلامی» و مرحله سوم تحقق اهداف انقلاب را «تشکیل دولت اسلامی» بیان کردند و فرمودند انقلاب اسلامی هم اینک در این مرحله مانده است.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: مراحل چهارم و پنجم «تشکیل کشور اسلامی» و «تشکیل دنیای اسلامی» است که مقام‌معظم رهبری برای رسیدن به این مراحل، وظایف و انتظاراتی را که از مردم و کارگزاران نظام اسلامی میرود را ذکر فرموده‌اند.

وی افزود: مقام‌معظم رهبری پیش از انتخابات مجلس بحث معتمدین را مطرح کردند، معتمدین باید عملیاتی شود، ایشان مسیر را برایمان مشخص کرده است پس باید تلاش کنیم تا آن را عملیاتی کنیم نه اینکه تنها به شعار بسنده کنیم.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: باید بستر را برای حضور افراد ارزشی و کسانی که می‌توانند گره‌گشای مشکلات کشور باشند فراهم سازیم. اگر انسجام مردمی داشته باشیم می‌توانیم بسیاری از مسائل را از پائین به بالا تصمیم‌گیری کنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی با اشاره به مفاسد شکل گرفته گفت: ما انقلاب کردیم که فاصله طبقاتی نداشته باشیم ولی متاسفانه در عمل شاهد تحقق این موضوع نبودیم برخی دریافت‌های کلان دارند و عده‌ای دیگر برای گذران زندگی تحت پوشش نهادهای حمایتی قرار می‌گیرند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رئیس جمهور در جمع دانشجویان گفت: در بحث برجام بارها سخنان رهبری را از رسانه ملی شنیدم که فرمودند «من در جزئیات ورود نکرده‌ام» ایشان تنها چاچوب‌ها را مشخص کردند. مگر بارها مقام معظم رهبری نفرمودند آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند.

فرمانده سپاه روح‌الله تصریح کرد: برای بیرون رفت از چالش انتخابات به عنوان یک چالش جدی، اگر بخواهیم از مرحله سوم انقلاب عبور کنیم باید مردم وارد میدان شوند، معتمدین ساز و کار پیدا کنند، عملیاتی شود و افراد دلسوز انقلاب و نظام و کشور برای رفع مشکلات کشور هم اندیشی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه تنها راه برون رفت از مشکلات کشور اقتصادمقاومتی است، گفت: مقام‌معظم رهبری نسبت به این مسئله بارها تاکید کرده‌اند ولی متاسفانه در عمل شاهد عملکرد خوبی نیستیم و اتفاق جدی را شاهد نبوده‌ایم، فرصت‌ها را از دست داده‌ایم و تنها به سفر هیئت‌های تجاری به کشور دل خوش کرده‌ایم ولی در عمل کدام مشکل کشور یا استان مرتفع شد؟

سردار سرتیپ دوم پاسدار کریمی تاکید کرد: بایستی در کارگروه‌ها برای رفع مشکلات کشور چاره‌اندیشی کنیم و بیش از این فرصت‌ها را از دست ندهیم تا بتوانیم به وظیفه انقلابی خود جامه عمل بپوشانیم.

وی با تاکید بر رهبری داهیانه مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری نسبت به مسائل بین‌المللی بسیار دوراندیش هستند، پوتین رئیس جمهور روسیه به این مسئله اذعان دارد. ما هم باید منویات مقام معظم رهبری را دنبال و اجرایی سازیم چراکه تنها راهکار رفع مشکلات پیروی از ولایت است.

فرمانده سپاه روح‌الله در پایان خاطرنشان کرد: هر جا که به توصیه‌های مقام معظم رهبری گوش جان سپردیم، موفقیت‌مان تضمین شد و هرگاه نیز خلاف آن عمل کردیم، نتیجه‌ی آن را مشاهده کردیم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر