کد خبر: 826422
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس اعلام کرد؛
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دولت باید تدبیری برای عملیاتی شدن نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری در کرمانشاه در راستای ساماندهی و بهره‌برداری از پروژه‌ها اتخاذ کند.
کرمانشاه – خبرنگار جوان: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر نفت هیچ تعصبی نسبت به کرمانشاه ندارد و حرف‌هایش در زمینه پروژه آناهیتا هم عملیاتی نشد و بر خلاف وعده دولت تا پایان سال 95 هم سوت قطار در کرمانشاه شنیده نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، سیدقاسم جاسمی در جلسه شورای اداری استانداری که با حضور معاون پارلمانی رئیس جمهور در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: برخی پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به کرمانشاه هم که توسط دولت باید تامین اعتبار می شدند همچنان بلا تکلیف مانده است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی، خاطرنشان کرد: دولت باید تدبیری برای عملیاتی شدن نسخه شفا بخش مقام معظم رهبری در کرمانشاه در راستای ساماندهی و بهره‌برداری از پروژه‌ها اتخاذ کند.

این مسؤول یادآور شد: رئیس جمهور دولت تدبیر در سفر به استان کرمانشاه و در استادیوم آزادی اعلام کرد که منطقه آزاد تجاری قصرشیرین از مطالبات مردم است و با بهر‌برداری از راه آهن کرمانشاه در آینده نزدیک این پروژه به دریای مدیترانه متصل و تا پایان سال 95 سوت قطار در کرمانشاه شنیده شود.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مردم کرمانشاه مطالبه جدی دارند که قطار کرمانشاه پس از سالها به نتیجه برسد.

این مسؤول یادآور شد: یکی دیگر از مطالبات استان کرمانشاه بهره‌برداری از پروژه پالایشگاه آناهیتا است و بیژن زنگنه به عنوان وزیر نفت هیچ گونه تعصبی نسبت به کرمانشاه ندارد و حرف‌هایش در زمینه شتاب این پروژه عملیاتی نشده و پروژه آناهیتا دیگر تبدیل به آثار باستانی شده است.

جاسمی خاطرنشان کرد: اوضاع پروژه پتروشیمی کرمانشاه و منطقه ویژه اسلام آبادغرب نیز همچون آناهیتا است، در حالی که نمایندگان مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی از هیچ کوششی فرو گذاری نکرده و نمی کنند.

نماینده اظهار داشت: معاون پارلمانی دولت به عنوان پل ارتباطی غرب با رئیس جمهور باید تلاش کنند پروژه های ملی در استان کرمانشاه را به منصه ظهور برسانند و ما هم با همه توان پشتیبانی می کنیم.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر