کد خبر: 826212
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۹
مدیریت طرح میدان شهدا خبر داد؛
مدیریت طرح میدان شهدا اعلام کرد: پیشرفت طرح میدان شهدا 70 درصد است که این میزان در بخش تملکات به ۷۵ درصد افزایش می‌یابد.
مهندس وحدی برجسته‌نژاد افزود: با توجه به این موضوع که مبلغی بالغ‌بر  ۹۵۰ میلیارد تومان تاکنون در این پروژه هزینه شده است، پیش‌بینی می‌شود ۵۵۰ میلیارد تومان دیگر اعتبار برای ادامه اجرای طرح نیاز باشد.
وی بیان کرد: میدان شهدا برای اولین بار موضوع انتشار اوراق بهادار را نهادینه کرد، از ظرفیت‌های خرد و کلان و ظرفیت‌های مردمی برای نوسازی بافت فرسوده استفاده شده. 
مدیریت اجرائی طرح میدان شهدا با بیان اینکه عملیات اجراییش طرح بزرگ میدان شهدا با هدف بهسازی و نوسازی بافت فرسوده، نا ایمن و ناکارامد، از سال 83 آغاز شد اظهار کرد: این پروژه امروز با 70 پرژه عمرانی، تجاری، اداری، فضای سبز، مسکونی، پایانه، پارگینک، ایستکاه تاکسی، معابر، موزه، عرصه، مساجد، حسینیه‌ها و هر آنچه که نیاز یک شهر اسلامی است پیش می ‌رود، یکی از اهداف روان سازی ترافیک بود است.
وی گفت: تاکنون هزینه ، 950 میلیارد تومن است و پیش بینی می‌شودو اعتبار مورد نیاز حدود550 میلیارد است همچنین طرح میدان شهدا یک طرح پویا و زنده هست، از 10 هکتار شروع شده، و 22 هکتار رسیده، و قرار هست به 170 هکتار افزایش پیدا بکند، بافت مرکزی شهر در حال گسترش است.
برجسته نژاد با بیان اینکه ساختمان تالار شهر، ورودی پارکینگ‌های این تالار و رینگ میدان در قسمت شمالی به بهره‌برداری رسیده است ادامه داد:  بخش‌های چپ‌گرد خیابان آیت‌الله عبادی و شهید هاشمی نژاد نیز در دو هفته آتی به بهره‌برداری خواهد رسید و ورودی اضطراری آتش‌نشانی و اورژانس در بخش شمالی نیز تا یک یا دو ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید همچنین  این پروژه اکنون وارد مرحله طراحی پوسته دوم معماری این طرح و مبلمان شهری شده‌ است..
.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار