کد خبر: 825927
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی اسلامشهر :
مجید توسلی گفت:دردهه اول آذرماه جاری تعداد 48عملیات امداد و نجات توسط پرسنل آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اسلامشهر، انجام شده است .
محمدرضا عباسی


مجید توسلی مديرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ايمنی  شهرداری اسلامشهردرگفتگویی با خبرنگاران ، اظهارکرد:پرسنل زحمت کش وفداکارآتش نشانی  اسلامشهر در طی10 روز نخست  آذر ماه جاری، با انجام  48 فقره  عملیات، به شهروندان این  کلانشهرخدمات امدادی ارائه کردند.   

توسلی افزود :دراین مدت با توجه به کاهش دمای هوا وافزایش استفاده ازوسایل گرمایشی ،تعداد 22 عمليات اطفای حريق خودروها ،منازل مسكونی، واحدهای كسبی، ضايعات در حوزه آتش نشانی  انجام شده است .

وی تاکید کرد: متاسفانه یکی ازمهمترین اتفاتقاتی که در روزهای مختلف سال با آن روبرو هستیم، بحث گاز گرفتگی است که،علی رغم هشدارها و تاکیدات،متاسفانه برخی از شهروندان رعایت  نکرده  سلامتی خود و اعضای خانواده و بستگانشان را به خطرمی اندازند و از وسایل گرمایشی غیر استاندارد و همچنین اتصالات و تجهیزات غیر ایمن استفاده می نمایند .

مدیر عامل  سازمان آـش نشانی اسلامشهر ،بیان کرد: در این مدت همچنین تعداد 26 عمليات امداد و نجات  بنا به درخواست شهروندان  که از طریق سامانه 125  اعلام شده بود ، توسط مامورين سازمان آتش نشانی انجام گردید .

این مقام مسئول،تصریح کرد:ازعموم شهروندان درخواست داریم که در روزهایی که شاهد نزولات جوی و بارش برف و باران هستیم ، ضمن  رعایت قوانین  و مقررات راهنمایی و رانندگی ، مراقب آبگرفتگی های سطح معابر باشند ، تا مانع از بروز حوادث ناگوار و به خطر افتادن جان افراد شوند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی اسلامشهر،تصریح کرد :5 مرد و 1 زن از شهروندان اسلام شهر در عمليات های انجام شده  از خدمات سازمان بهره برده و در فهرست نجات يافتگان قرار گرفته اند.

توسلی  خاطر نشان کرد : در طی چند روز گذشته تعداد 3مورد گاز گرفتگی به سازمان آتش نشانی اسلامشهر ، اعلام گردیده که با حضور به موقع مامورین آتش نشانی، مصدومین به موقع از مرگ حتمی نجات یافته و فقط مصدومین  2فقره گاز گرفتگی  نیاز به بستری در بیمارستان  پیدا کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر