کد خبر: 825654
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۰
رئیس اداره ارشاد اسلامشهر خبر داد:
سید حسن حسینی گفت:به منظور حمایت از نویسندگان اسلامشهری ، 500 جلد از آثار نویسندگان این شهرستان خریداری شد.
محمدرضا عباسی

سید حسن حسینی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسلامشهر، درگفتگویی با خبر نگاران ، اظهار کرد:به منظور تشویق، چاپ و حمایت از آثارنویسندگان بومی وتوسعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی، شورای خرید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران اقدام به خرید ٥ اثر از آثار نویسندگان اسلامشهری نمود .

 حسینی بیان کرد: پس ازبررسی وتصویب آثارارائه شده  به شورای خرید استان ، کتابهای تیل در تاریخ اثرعباس علی انزابی، ندای حق طلبانه تالیف منصور میرزایی میانه ،سورپرایز اثر فرداد صفاجو و فرهاد نقدعلی، مسافر نوشته فتح الله غلامی و سایه روشن اثر ناهید اسدی از هر کدام به تعداد ١٠٠ جلد خریداری گردید .

وی افزود: نویسندگان اسلامشهری در صورت تمایل می توانند آثار چاپ شده در سال ٩٥ خود را جهت ارائه و خرید توسط شورای خریداستان به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر تحویل نمایند . 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامشهر،تاکید کرد:بازدید از کتابفروشی ها و مراکزعرضه کتاب و محصولات فرهنگی ، حمایت های مادی و معنوی از ناشران و نویسندگان ، پیگیری مسائل و مشکلات  موجود در بازارعر ضه کتاب ، برپایی نمایشگاههای  موقت و دائمی در اقصی نقاط شهرستان و مدارس ، تقویت منابع  کتابخانه های عمومی  شهر و ... از جمله برنامه هایی است که در جهت  ترویج فرهنگ مطالعه   توسط اداره ارشاد  با همکاری سایر ارگانهای ذیربط  انجام   می شود .


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر