کد خبر: 825537
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۸
همزمان با آغاز رياست جمهوري ترامپ
برخي گزارش‌ها حاكي از آن است كه گروه تروريستي داعش در حال برنامه‌‌ريزي يك «جمعه خونين» همزمان با روزي است كه رئيس‌جمهور منتخب امريكا به صورت رسمي كار خود را آغاز مي‌كند.
به گزارش روزنامه اكسپرس، گفته مي‌شود گروه تروريستي داعش تعداد اندكي از عوامل انگليسي‌زبان را طي ماه‌هاي اخير به خدمت گرفته تا پيش از ورود دونالد ترامپ، رئيس‌جمهور منتخب امريكا به كاخ سفيد بتواند اطلاعات خود را به خوبي جمع‌آوري و منتقل كند. در همين حال و همزمان با آغاز كار دونالد ترامپ در جمعه ۲۰ ژانويه ۲۰۱۷ نيروهاي ويژه امريكايي در بالاترين سطح آماده‌باش قرار خواهند گرفت. همچنين ادعا شده تحليلگران امنيتي در حال پيگيري ارتباطات ميان اعضاي داعش كه در حال برنامه‌ريزي حملاتي گسترده در اين روز هستند، مي‌باشند. مايكل اسميت، يكي از تحليلگران معتقد است ۲۰ ژانويه ۲۰۱۷ همان روزي است كه داعش آن را «جمعه خونين» نام خواهد نهاد.

اسميت گفت كه طي ماه‌هاي اخير گروه تروريستي داعش انواع ويژه‌اي از فيلم‌هاي خود را با زيرنويس انگليسي و رويكردي براي عضوگيري افراد در داخل خاك امريكا منتشر كرده است. وي مي‌گويد كانال تلگرامي آژانس خبري «اعماق»، متعلق به داعش پس از وقفه‌اي مجدداً در پي حمله اخير در امريكا فعاليت خود را از سر گرفته است. در حمله اخيري كه داعش مسئوليت آن را بر عهده گرفت ۹ تن زخمي شدند. همزمان نهادهاي قضايي اتحاديه اروپا هشدار داده‌اند كه با توجه به قرار گرفتن برخي كشورهاي اين اتحاديه چون انگليس در ليست اهداف اصلي داعش پيش‌بيني مي‌شود شرايط امنيتي در برخي كشورهاي ديگر نيز تشديد شود. يوروپل اعلام كرده است كه در پي حملات مرگبار داعش در بلژيك و فرانسه، احتمال بسيار بالايي نسبت به حمله افراط‌گرايان در آينده نزديك در اروپا وجود دارد. اين نهاد همچنين در اطلاعيه خود خاطرنشان كرد برآوردهاي آژانس‌هاي اطلاعاتي نشان مي‌دهد كه چندين تن از افراد داعش در حال حاضر در اروپا حضور و قابليت انجام حملات تروريستي را دارند.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۴
0
0
چون یک عده از انتخاب ترامپ در امریکا ناراضی بودند از ترس آنان طرح امنیتی شدید خواهد بود منتهی به بهانه داعش اقدام خواهدشد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار