کد خبر: 825348
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۸
رييس اداره منابع انساني، رفاه و پشتيباني اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان خبر داد:
رييس اداره منابع انساني، رفاه و پشتيباني اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان گفت: از ابتدای سال جاری، 1624 نفرساعت آموزش برای کارکنان و مدیران اداره کل راهداری و حمل و نقل و پایانه های استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان، سعيد تائبي اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، در راستاي ارتقاي آگاهي و بهره وري كاركنان، 1624 نفرساعت آموزش در قالب 16 دوره برای پرسنل راهداری و حمل و نقل و پایانه های اصفهان برگزار شد.

وی افزود: از مجموع دوره های برگزار شده، 709 نفرساعت ویژه مدیران شامل مدیرکل، معاونان و روسای ادارات و 915 نفرساعت برای کارکنان بوده است.

رييس اداره منابع انساني، رفاه و پشتيباني اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان تصریح کرد: مباحث اقتصاد مقاومتی، مدیریت بهره وری، امدادرسانی در جاده ها، رهبری تحول در سازمان ها، پدافند غیرعامل، نقش قراردادهای bot در توسعه سیستم های حمل و نقل هوشمند، مدیریت ساختمان هوشمند و آموزش الکترونیکی از جمله دوره های برگزار شده در این مدت بود.

تائبي با بیان اینکه این دوره ها، هر ساله در قالب تخصصی و عمومی برای پرسنل و مدیران برگزار می شود، خاطرنشان کرد: سازمان برنامه و بودجه نیز، یک سری برنامه های آموزشی را برای تمام دستگاه ها ابلاغ کرده است که باید اجرا شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار