کد خبر: 825221
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴
رئیس اتاق اصناف مشهد اعلام کرد:
رئیس اتاق اصناف مشهد با اشاره به فعالیت پرشور اصناف در راستای استقبال از زائران پیاده همزمان با دهه پایانی صفر اظهار داشت: هر ساله اصناف مشهد در ردیف برترین یاری کنندگان خدمت رسانی به زائران قرار گرفته و خدمات آنها به طرز محسوسی بهتر از سالهای گذشته می شود، که امیدواریم در سالهای آینده این خدمات از نظر کیفی و کمی بهتر و بیشتر شود.

 محمود بنانژاد ضمن تقدیر از اقدامات بموقع اتحادیه های صنفی در استقبال از زائران پیاده اظهار داشت: اتحادیه صنف رستورانداران مشهد اسکان و پذیرایی از 250  زائر پیاده در هتل آپارتمان رضا را به مدت سه شبانه روز با پذیرایی سه وعده غذایی به همراه دسر، میوه و نسکافه بر عهده گرفت.

وی در ادامه افزود: این اتحادیه طبخ و توزیع 2 هزار و 500 پرس غذا  در مسیر قدمگاه، 750 پرس شله در ابتدای جاده نیشابور 5 هزار پرس غذا برای تحویل به ستاد اسکان استانداری را انجام داد.

رئیس اتاق اصناف مشهد در خصوص اقدامات اتحادیه صنف اغذیه فروشان مشهد به مناسبت شهادت حضرت امام رضا (ع) بیان داشت: این اتحادیه با برپایی ایستگاه صلواتی در خیابان امام رضا (ع) ، طبخ و توزیع 2000 ساندویچ کباب ترکی به مدت 2 روز در ایستگاه مذکور و برگزاری مراسم سوگواریدر حسینیه های  ریزه خواران  وبنی فاطمه به اطعام 5 هزار نفراز زائران و مجاوران پرداختند.

محمود بنانژاد خاطرنشان کرد: اتحادیه صنف مهمانپذیران وهتل آپارتمانهای مشهد نیزدر سالن ورزشی کارگران میدان فردوسی از روز یکشنبه تا چهارشنبه، هفتم تا 10 آذرماه به مدت 4 شب و سه روز به اسکان و پذیرایی از 600 نفر زائرپیاده با سه وعده غذایی به همراه خدمات درمانی رایگان توسط 4 پزشک و 4 پرستار، ایاب و ذهاب رایگان، اهداء کتاب با نام توشه ی سفر،  ارائه پک پذیرائی بین راهی هنگام  خروج زائران از مشهد، پرداختند.

وی با بیان این نکته که  اتحادیه صنف بلوروچینی اسکان و پذیرایی 70 زائر پیاده را در محل اتحادیه برعهده گرفت، اضافه کرد: توزیع 3600 کلاه جهت زائران پیاده به مبلغ 82 میلیون ریال در محورهای قوچان، نیشابور و سرخس توسط این اتحادیه انجام شد.

رئیس اتاق اصناف مشهد افزود: اتحادیه صنف بارفروشان مشهد نیز با ارسال پیاز و سیب زمینی و مرکبات به کربلا به مبلغ 400 میلیون ریال و کمک به موکب های بین راهی استانی زائران پیاده به مبلغ 100 میلیون ریال در این اقدام خداپسندانه شرکت نمود.

محمود بنانژاد اذعان داشت: اتحادیه صنف آهن آلات با استقرار ایستگاه صلواتی روزهای پایانی صفر به پذیرائی از زائران پیاده  با توزیع روزانه 2 هزار عدد  غذای گرم ، برپائی دو دیگ شله وتوزیع 2 هزار و 500 عد کیک و شیر به خدمات دهی زائران پیاده پرداختند.

وی خاطرنشان کرد: اعضاء اتحادیه صنف طاقه فروشان قماش نیز با برپایی ایستگاه صلواتی توزیع چای نبات، عدسی و توزیع غذای گرم در خیابان امام رضا (ع) روزانه پذیرای 2 هزار نفر بودند، همچنین با برپایی پایگاه در 20 کیلومتری چناران پذیرایی و اسکان روزانه 6 الی 7 هزار نفر را برعهده گرفتند.

محمود بنانژاد ادامه داد: توزیع پوشاک و کفش ودرمانهای سرپایی رایگان ، توزیع میوه و بسته های فرهنگی از جمله موارد دیگری است که در پایگاه مذکور انجام شده است.

بدیهی است اتحادیه های صنفی فروشندگان لوازم خانگی، فروشندگان طلا و جواهر، صنایع پروفیل ، خشکشوییها، تأسیسات مکانیکی،تالارهای پذیرایی و دیگر اتحادیه های صنفی در دهه پایانی صفر به نحو چشم گیری برای اسکان و اطعام زائرین مشارکت داشتند. 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار