کد خبر: 825161
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
نمایش «خوب، بد، زشت» به کارگردانی شقایق فتحی و نویسندگی ابوالفضل حاجی علی‌خانی چهارشنبه دهم آذر با ادای احترام به شهدای مدافع حرم دور جدید اجراهایش را در تماشاخانه ماه حوزه هنری آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی نمایش، آیین افتتاح نمایش «خوب، بد، زشت»  شامگاه چهارشنبه با حضور دکتر علی پویان ، کاظم هژیر آزاد ، محمد فیلی، امیرحسین شفیعی، میرنادر مظلومی ، علی ساسانی نژاد ، مریم معترف و دکتر علی‌اصغر خسروی دبیر دومین سوگواره نمایشی و آیین‌های مذهبی «خمسه» برگزار شد.
«خوب، بد، زشت» با بازی سعید دولتی و ابوالفضل حاجی علی‌خانی روی صحنه می‌رود.
این نمایش داستان دو نفر از اهالی جنوب ایران را روایت می‌کند که وانتی را در پمپ‌بنزین می‌دزدند، این وانت حاوی محموله‌ای است که در مسیر داستان بر زندگی و عملکرد این دو نفر تأثیر می‌گذارد.
این نمایش از آثار منتخب سوگواره «خمسه» است که از 18آبان تا دوم آذر در پلاتو بنیاد روایت  روی صحنه رفت و تا سی آذر نیز در تماشاخانه ماه حوزه هنری اجرا می‌شود.
این نمایش برای دانشجویان تخفیف 50 درصدی و هنرمندان تخفیف 30درصدی در نظر گرفته است.
در پایان مراسم افتتاحیه این نمایش هنرمندان و پیشکسوتان تئاتر با امضا بر پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران یاد شهدای مدافع حرم را گرامی داشتند.
از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به طراح پوستر و بروشور سجاد نجفی، مدیر روابط عمومی مطهره کشاورز، مدیر فنی حسین کریمی، عکاس ایمان روح‌الامینی، فیلم‌بردار  حسین اکبری، میکس و مونتاژ فیلم و افکت سارنگ هاشمی و اجرای نور وحید رفیعی اشاره کرد
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار