کد خبر: 824720
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲
دبير تخصصي جشنواره جلوه‌هاي فرهنگ رضوي در رسانه‌ها از عکاسان، تصويربرداران و خبرنگاران خواست راهپيمايي زائران امام هشتم عليه‌السلام به سوي مشهد مقدس را به شايستگي پوشش دهند.
رضا مقدسي با اشاره به اينکه در روزهاي پاياني ماه صفر ايران اسلامي شاهد جلوه ديگري از عشق و ارادت هموطنان به خاندان عصمت و طهارت است، گفت: سال گذشته با پوشش مناسب پياده‌روي زائران رضوي شاهد افزايش 85 درصدي عکس‌ها و گزارش‌هاي تهيه شده از اين مراسم معنوي و ارسال آن به جشنواره رسانه‌هاي رضوي بوديم که اميدواريم امسال نيز با اهتمام رسانه‌هاي کشور صحنه‌هاي عشق و ارادت خالصانه مردم به امام علي بن موسي‌الرضا عليه آلاف التحيه و الثّناء به شايستگي ثبت و منتشر شود.

وي با اشاره به انتشار فراخوان آثار هفتمين جشنواره جلوه‌هاي فرهنگ رضوي اظهار داشت: در اين دوره از جشنواره از همکاران رسانه‌اي اعم صداوسيما، خبرگزاري‌ها و مطبوعات دعوت شده آثار خود را در سه محور اصلي سبک زندگي، فرهنگ و سيره سياسي، اجتماعي رضوي توليد و تا 25 خرداد سال آينده به دبيرخانه جشنواره ارسال نمايند. مقدسي خاطرنشان کرد: علاوه بر بخش اصلي، جشنواره پانزدهم رضوي موضوع محوري «کرامت انساني با الهام از آموزه‌هاي رضوي» را به عنوان بخش ويژه تعيين کرده است که همه بخش‌هاي هنري و فرهنگي اين جشنواره به توليد آثار دراين باره نيز اهتمام خواهند داشت.

دبير تخصصي جشنواره جلوه‌هاي فرهنگ رضوي در رسانه‌ها از افزايش جوايز دور جديد اين جشنواره خبر داد و از همکاران رسانه‌اي خواست براي اطلاعات بيشتر در اين‌باره به نشاني سايت gilan. shamstoos. ir مراجعه کنند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار