کد خبر: 824717
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰
پروژه‌هاي تلويزيوني «لبيک» و «من امام حسين(ع) را دوست دارم» پس از ۱۳ روز و با توليد ۲ هزار و ۲۰۰ دقيقه برنامه زنده و توليدي پايان يافت.
پروژه‌هاي تلويزيوني «لبيک» و «من امام حسين(ع) را دوست دارم» از توليدات تلويزيوني مرکز اوج کودک و نوجوان بوده که با استقرار همزمان چهار تيم توليد تلويزيوني در عراق و پس از 13‌روز حضور در شهرهاي نجف و کربلا و در طول مسير راهپيمايي عظيم اربعين حسيني با توليد و پخش بيش از 2‌هزار‌و‌200 دقيقه برنامه زنده و ضبطي براي دو شبکه نهال و اميد به به كار خود پايان دادند.

محمود سلاميان، مدير خانه توليدات تلويزيوني در اين‌باره گفت: اين براي اولين بار بود که در حوزه برنامه‌سازي کودک و نوجوان پروژه‌اي با اين ابعاد و شکل اجرايي و به شکل تخصصي براي رسانه ملي توليد و پخش شد.

وي افزود: برنامه‌هاي ارسالي براي هر دو شبکه نهال و اميد از چهار نقطه نجف اشرف، عمود 285، عمود 741 و کربلاي معلي به‌طور زنده پخش و بخش‌هاي مستند و گزارشي نيز در طول مسير و نقاط مختلف نجف و کربلا تهيه و روانه آنتن شدند.
گروه اعزامي مرکز اوج کودک و نوجوان به عراق که شامل 22 نفر از عوامل متخصص در زمينه‌هاي مختلف بود، در قالب تيم‌هاي توليد مستند، گزارش، نماهنگ و برنامه زنده به‌طور روزانه براي دو شبکه نهال و اميد فعاليت رسانه‌اي خود را انجام دادند و در طول پخش برنامه‌ها ارتباطي مداوم با مخاطبان هر دو شبکه داشتند.

به گفته سلاميان، ترغيب و سنجش روزانه مشارکت مخاطبان در اين مدت جزو اولويت‌هاي کاري قرار داشت که با توجه به آمارهاي گرفته شده در هر دو شبکه رکورد مشارکت مخاطبان در يک برنامه تلويزيوني شکسته شده است.
اين ويژه برنامه‌ها در اربعين 1395 و در خانه توليدات تلويزيوني مرکز اوج کودک و نوجوان به سفارش شبکه‌هاي نهال و اميد توليد و روانه آنتن شدند.
 شبکه افق متولي پخش برنامه‌هاي سازمان رسانه‌اي اوج است، اما فاقد بخش مشخصي براي رده سني کودک و نوجوان است بنابراين انيميشن‌هاي «لبيک» و «من امام حسين(ع) را دوست دارم» در شبکه نهال و اميد روي آنتن مي‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار