کد خبر: 824716
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۹
تمام جنجال‌هاي يک گزارش مالي
اواخر تيرماه امسال گزارشي مالي درباره مدت مديريت محمدرضا عباسيان در مؤسسه رسانه‌هاي تصويري منتشر شد که او را متهم به دريافت مبلغ يک ميليارد و 400 ميليون تومان از بودجه اين مؤسسه مي‌کرد.عباسيان از فرداي آن ‌روز اعتراض به اين اتفاق را با لحن تندي آغاز کرد، اعتراضي که تا همين اواخر هم ادامه داشت و به طرح سؤالاتي درباره صرف بودجه سازمان سينمايي منتهي شد. حالا عباسيان که معتقد است با آن گزارش آبروي او رفته و چندباري درخواست کرده ايوبي از او عذرخواهي کند، مدعي شده بالاخره در جمع دو‌نفره‌اي به اين خواسته رسيده است.

 محمدرضا عباسيان، مديرعامل سابق مؤسسه رسانه‌هاي تصويري روز گذشته يادداشتي در فضاي مجازي منتشر کرده که مورد توجه رسانه‌هاي مختلف قرار گرفته است. او در اين يادداشت به عذرخواهي رئيس سازمان سينمايي از وي در يک محفل خصوصي اشاره کرده و گفته است: «به دعوت آقاي ايوبي (رئيس سازمان سينمايي) ملاقاتي با ايشان و در دفترشان صورت پذيرفت. ملاقاتي که بايد خيلي زود‌تر انجام مي‌گرفت، به تأييد طرفين حتي سه‌سال پيش.
نکته مهم اين ملاقات طولاني ابراز تأسف عميق و جدي آقاي ايوبي از آنچه بود که در انتشار گزارش مجعول عليه من و بر من رفته بود. فضاي جلسه از ابتدا بازخواست و پرخاش نبود (حداقل از سوي من که آبرويم ريخته) چراکه ايشان بار‌ها و صميمانه و حتي با يادي از خانواده‌اش ابراز تأسف کرد و گفت قصد جبران داشته و دارد، هرچند که آنچه بر من رفته جبران‌ناپذير است. با آنکه ايمان دارم ايشان از توان بسيار بالايي در سخنوري برخوردار است و با آنکه عذرخواهي ايشان در جمع دو نفره‌مان خيلي فاصله دارد از انتشار گسترده دروغ و تهمت عليه من در جامعه و به‌خصوص فضاي مجازي، اما حداقل لحن ايشان و بيان ايشان براي چند روزي آرام‌ترم کرده است، اما روي سخنم با آنها که در همه اين مدت دروغ‌هايي عليه من را بازنشر دادند و قضاوتم کردند. من همه شما را حلال مي‌کنم به اميد بخشش خداوند متعال.»
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار