کد خبر: 824681
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۹
عضو شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب طی سال‌های اخیر توطئه‌های بسیاری را علیه جهان اسلام و به ویژه شیعیان تدارک دیده‌اند از هراس غربی‌ها نسبت به اجتماع میلیونی شیعیان در کربلای معلی خبر داد.

قهرمانی‌صارم با اشاره به اينکه هدف غربي‌ها مقابله با اتحاد، همدلی، انسجام و اقتدار امت اسلام است و از هر وسیله‌ای برای ایجاد نفاق و تفرقه در میان جهان اسلام استفاده می‌کنند، گفت: در این شرایط به فرموده مقام عظمای ولایت، همه ما باید هوشیار و با بصیرت بوده و ضمن تلاش در جهت خنثی‌سازی توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار جهانی و عوامل فریب‌خورده در منطقه، اجازه ندهیم که وحدت و همدلی شیعیان مختل شود.

وي با اشاره به برگزاری راهپیمایی اربعین حسینی (ع) و حضور میلیونی شیعیان در این همایش بزرگ ادامه داد: مقام عظمای ولایت با ترویج موضوع بسیار مهم راهپیمایی اربعین، اقدامی مهم برای اثبات وحدت، انسجام و اقتدار شیعیان را طراحی فرمودند که طی سال‌های اخیر شاهد بودیم که از اين طريق میلیون‌ها عاشق اهل بیت (ع) و پیرو راه ولایت با فرياد لبیک در سراسر جهان اسلام به مقابله به غربي‌ها پرداخته‌اند.

قهرمانی‌صارم ادامه داد: تمام این دستاوردها به برکت خون شهدا و تداوم راه نهضت عاشورا حسینی (ع) و نسل‌های بعدی باید بدانند که حفظ استقلال و عزت و اقتدار شیعه، تنها از طریق پیروی از راه ولایت ممکن می‌شود. بنابراين یکی از عوامل اصلی و موفقیت‌ها و دستاوردهای عمر با برکت انقلاب اسلامی به طور قطع ترویج فرهنگ بسیج است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار