کد خبر: 824677
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۷
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک از احداث و بهسازی تعداد 111 مرکز بهداشتی، درمانی و آموزش بهورزی طي 6 ماه آينده، خبر داد.

حسن طاهراحمدی در مراسم کلنگ‌زنی احداث 111 پروژه بهداشتی در استان مرکزی با اشاره به اینکه این مراکز به دلیل کمبود مراکز بهداشتی در سطح استان افتتاح خواهد شد، گفت: بهسازی تعداد 111 مرکز بهداشتی، درمانی و آموزش بهورزی که طي 6 ماه آينده مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت به منظور ارتقای سطح سلامت در استان مرکزی در دستور کار قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک ادامه داد: برآورد مالی تاسیس و تکمیل پروژه‌هایی که امروز کلنگ‌زنی شده حدود 440 میلیارد ریال است که پرداخت 50 درصد از این مبلغ توسط وزارت بهداشت و درمان کشور، 35 درصد توسط استانداری و فرمانداری‌ها و 15 درصد توسط خیران و دانشگاه علوم پزشکی تأمین خواهد شد که تاکنون 10 درصد این مبلغ توسط وزارت بهداشت به حساب استان واریز شده است.

طاهراحمدی با اشاره به اهمیت اجرای این طرح در استان مرکزی گفت: از تعداد 111 طرح بهداشتی 40 طرح در کلانشهر اراک، 17 طرح شازند و مابقی در سایر شهرستان‌های استان مرکزی به منظور تقویت مراکز بهداشتی روستاها و نقاط حاشیه‌ای و نوسازی و بازسازی واحدهای بهداشتی انجام خواهد شد. کلنگ‌زنی این پروژه‌ها با استفاده از ویدئو کنفرانس به صورت هم‌زمان در سطح استان انجام شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار