کد خبر: 824665
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
فرمانده سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، از رویکردهای اقتصاد مقاومتی ، احیای قطب بندی در شهرستان ها با توجه به سوابق تولیدات هر شهرستان عنوان كرد و اظهار داشت: در این راستا ۳۲۰ میلیارد ریال اختصاص داده شده است.

سردار حسن شاهوارپور با بیان اینکه هفته بسیج به تدبیر امام راحل(ره) در 5 آذر 58 پایه گذاری شد، گفت: یکی از موفقیت های بسیج در حوزه نرم و خدمات رسانی است. از دیگر اقداماتی که بسیار مورد توجه بسیج است بحث محرومیت زدایی در بخش های فرهنگی، عمرانی، آموزشی و... در کشور و اعزام گروه های جهادی خودجوش به مناطق محروم است که همه ساله مورد اقبال بیشتری قرار می گیرد.

وي تاکید کرد: از جمله برنامه های محوری واکسیناسیون طیور در راستای اقتصاد مقاومتی با همکاری اداره کل دامپزشکی است که یک هزار و 920 اکیپ 2 نفره به مدت سه روز به یک هزار و 840 روستا اعزام می شوند.

شاهوارپور با اشاره به اینکه یک سری برنامه ها هم از ابتدای سال آغاز شده است، بیان کرد: از جمله این برنامه ها کاشت 300 هکتار درخت شامل 42 هزار اصله نهال در منطقه هندیجان برای مبارزه با ریزگردهاست.

وی اعزام 30 گروه جهادی شامل 630 برادر و 220 خواهر در طول سال به مناطق محروم را از دیگر اقدامات بسیج دانست و یاد آور شد: یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی احیای قطب بندی در شهرستان ها با توجه به سوابق تولیدات هر شهرستان است.

سردار شاهوارپور، با تاکید بر اینکه در این راستا 320 میلیارد ریال اختصاص داده شده است، گفت: سقف وام تا 300 میلیون ریال برای هر نفر است و بسته به ارزش کارگاه تولیدی اعطا می شود و هم اکنون وام 15 شهرستان در حال واگذاری است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار