کد خبر: 824587
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۸
آیت‌الله آملی لاریجانی:
رئیس قوه قضاییه خطاب به رییس‌کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: سریعاً با تشکیل پرونده ضمن بررسی علل سانحه نسبت به برخورد قانونی و سریع با مقصرین حادثه اقدام و نتیجه به این‌جانب گزارش شود.
به گزارش جوان آنلاين به نقل از اداره‌کل روابط عمومی قوه قضائیه، در پی حادثه دلخراش برخورد قطار تبریز ــ مشهد و کشته شدن تعدادی از هموطنان، رییس قوه قضاییه پیامی خطاب به رییس‌کل دادگستری استان سمنان صادر کرد.

متن کامل پیام رئیس قوه قضائیه به‌شرح ذیل است:

رئیس‌کل محترم دادگستری استان سمنان
خبر حادثه دلخراش قطار تبریز ــ مشهد که منجر به کشته و مجروح شدن عده‌ای ازهموطنان عزیز گردید موجبات تأثر و تأسف همگان را فراهم آورد.
ضمن عرض تسلیت به بازماندگان این عزیزان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحین این حادثه لازم است سریعاً با تشکیل پرونده ضمن بررسی علل سانحه نسبت به برخورد قانونی و سریع با مقصرین حادثه اقدام و نتیجه به این‌جانب گزارش شود.
در ضمن مسئولین اجرایی ذی‌ربط نیز مکلفند در اسرع وقت ضمن بررسی علل وقوع این سانحه دلخراش نسبت به شناسایی مقصرین حادثه و معرفی آنها به دستگاه قضایی اقدام نمایند.

صادق آملی لاریجانی

غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۶
0
0
وزیری که دائما شعارهای توخالی را با شجاعت فریاد میکندچون خیالش هم راحت است فقط شعار باید داد وبس تا زمان بگذردوکسی هم پاسخ گو نبوده و نخواهد بود(و پشتش به اقوام درون بدنه دولت و حاکمیت گرم است)
عطا غلامی معلم بازنشسته ازشیراز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۸
0
0
سریعا باحساب های شخصی مجرمان برخورد کنید
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار