کد خبر: 824443
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
نايب رئيس شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به نامه رئيس‌جمهور در رابطه با لغو سخنراني مطهري تصريح كرد كه اين نامه به هيچ وجه در شأن رياست جمهوري نيست.
نايب رئيس شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي با اشاره به نامه رئيس‌جمهور در رابطه با لغو سخنراني مطهري تصريح كرد كه اين نامه به هيچ وجه در شأن رياست جمهوري نيست.
به گزارش فارس، اسدالله بادامچيان با اشاره به ماجراي لغو سخنراني علي مطهري در مشهد و حاشيه‌سازي‌اي كه در پي اين مسئله در كشور رخ داده است، اظهار داشت: آقاي مطهري در مشهد مي‌خواستند سخنراني كنند كه دادستان محترم مشهد آن را به مصلحت ندانستند و دستور لغو اين سخنراني را صادر كردند. مطهري مي‌توانست نظر دادستان را كه مدعي‌العموم است رعايت و سپس با ذكر دلايل منطقي سخنراني را به موعد ديگري غير از روز اربعين موكول كند. نايب رئيس شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي تصريح كرد: متأسفانه مطهري اين موضوع را تبديل به يك مسئله سياسي و جناحي كرده و به تقابل برخاسته است و به جاي نامه به رياست محترم قوه قضائيه كه مسئول اصلي قضات و دادستان‌ها در كشور هستند، به رياست قوه مجريه نامه‌اي كاملاً سياسي و جناحي نوشته است.
بادامچيان به نامه اخير روحاني در ارتباط با لغو سخنراني مطهري نيز اشاره كرد و گفت: رئيس‌جمهور مي‌توانست نامه مطهري را به رياست محترم قوه قضائيه ارجاع داده و موضوع را با آرامش فيصله دهد اما متأسفانه رئيس‌جمهور نامه‌اي تند به آيت‌الله آملي‌لاريجاني نوشته و موضع‌گيري تقابلي، جناحي و سياسي كرده است كه اين نامه به هيچ وجه در شأن رياست جمهوري نيست. وي افزود: رئيس‌جمهور اين موضوع را بستن دهان‌ها دانسته است در حالي كه آقاي مطهري دهانش و قلمش بسته نيست. وي در مجلس بلندگوي مجلس را در اختيار دارد و غير از آن در مصاحبه‌ها نيز آنچه را مي‌خواهد گفته و مي‌گويد. بادامچيان تصريح كرد: نامه تند رياست جمهوري موجب سخنراني رئيس محترم قوه قضائيه شد كه نوعي تقابل و اعتراض را به همراه داشت، درحالي كه وي برحسب اختيارات قانوني مي‌تواند اين مسئله را پيگيري كند و دستوري را نيز براي پيگيري اين مسئله به معاون اول خود صادر كرده است. اگر محرز شود دادستان رعايت قوانين را نكرده، بايد جبران كند و از طرفي هم اگر مطهري قانون را پاس نداشته است، رفتارش بايد مورد پيگيري قرار گيرد.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار