کد خبر: 824403
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر ضمن تسلیت و تعزیت به مناسبت روزهای پایانی ماه صفر مصادف با رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت ائمه معصوم امام حسن مجتبی (ع) و امام رضا (ع) و با توجه به تعطیلی پیش رو، طی اطلاعیه ای توصیه های ذیل را برای رفاه حال مسافران عزیز اعلام کرد.
متن این اطلاعیه به این شرح است: با توجه به شرایط ناپایدار جوی و احتمال بارش ها در مناطق مختلف کشور هموطنان گرامی پیش از سفر از طریق سامانه مرکز مدیریت راه های سازمان راهداری  و حمل و نقل جاده ای به شماره 141 از وضعیت تردد در جاده های کشور و از طریق سامانه 134 از شرایط آب و هوایی مقصد مورد نظر اطلاعات لازم را کسب و قبل از سفر نسبت به برنامه ریزی و انتخاب مقصد سفر و محل اقامت خود اقدام نمایند.

هموطنان عزیز با تماس با ادارات کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استانها از برنامه های فرهنگی تدارک شده توسط ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها شامل مراسم مذهبی و آئینی اطلاع حاصل نموده و شرکت نمایند.

مسافران عزیز ضمن حفظ آرامش خود در ترافیک های طولانی نهایت همکاری را با پلیس راهور ناجا و مأموران راهداری بعمل آورده و از توقفهای غیرضروری در حاشیه جاده ها و سایر نقاط که موجب ترافیک می شود اجتناب ورزند.

با توجه به عزیمت زائرین و مسافران به شهرهای مذهبی و زیارت اماکن

مقدسه ستادهای اجرایی استانها و شهرستانها آمادگی کامل داشته باشند.

در پایان ستاد مرکزی ضمن تاکید بر حضور فعال کشیک های مستقر در دبیرخانه ستادهای اجرایی خدمات سفر استانها در تمامی بخشهای حمل و نقل و ترافیک، امنیت و انتظامی، امداد و نجات، مدیریت بحران، بهداشت و درمان، اسکان و پذیرایی و ...  آمادگی کامل کلیه واحد های مسئول را برای خدمات رسانی شایسته به مسافران و گردشگران ضروری می داند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار