کد خبر: 824385
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۶
تجلیل از برگزیدگان پنجمین همایش وقف و رسانه
پنجمین همایش وقف و رسانه درپنج بخش شامل خبر، گزارش، طرح فیلم نامه، فیلم کوتاه و عکس برگزار شد.

بنا بر این گزارش در بخش خبر محسن جعفری خبرنگار قدس برای اثر 100 وقف مجهول در سبزوار، سید علی شفیعی خبرنگار هفته نامه نخست برای اثر موقوفه ای که مشکل فقر کودکان را حل می کن و میترا عبداللهی خبرنگار خبرگزاری ایکنا برای اثر سه هزار آئین عزاداری سید الشهدا از محل موقوفات خراسان رضوی برگزار شد رتبه های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

در ادامه در بخش گزارش زهرا شریعتی خبرنگار خراسان برای اثر پیامد های غفلت از وقف در برنامه ششم توسعه، شیما سیدی خبرنگار شهر آرا برای اثر وقف تومان زمان و زهره کهندل خبرنگار قدس برای اثر وقف برای دانش را جدی نگرفتیم حائز رتبه های اول تا سوم شدند و اثر سید صادق غفوریان با عنوان پیوند وقف و شهادت  و جای خالی وقف در حوزه پژوهش اثر فرزانه شهامت شایسته تقدیر شدند.

این گزارش می افزاید در بخش عکس علی تیموری از خبرگزاری ایکنا، و علیرضا معصومی و سارا دشتستانی به ترتیب نفرات اول تا سوم و محمد جواد مشهدی، اکرم سادات مهرآبادی و علیرضا صفر زاده شایسته تقدیر شدند.

در ادامه گزارش در بخش طرح فیلمنامه محمد زارع برای اثر امروز باران بارید، نسیم سهیلی خبرنگار روزنامه جوان، برای اثر جاده در دست تعمیر است و مهدی اصل زارع برای اثر کبوترانگی حائز رتبه اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش فیلم کوتاه کمیل سهیلی برای اثر مجتمع لاله ها و تولد سرد، محبوبه سلطانی برای اثر عاشقانه آرام اول و دوم شدند و محسن افکاری و علیرضا اسکندری برای اثر ویزه برنامه کرامت شایسته تقدیر شدند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار