کد خبر: 824374
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
تلاش می‌کنیم تا هشت طرح مهم زیست‌محیطی را در استان اردبيل اجرایی و عملیاتی کنیم.
محمد خداپرست مدیرکل حفاظت محیط زیست استان اردبیل با عنوان كردن اين مطلب گفت: از محل اعتبارات ملی برای اجرای این پروژه‌ها پیشنهاد تأمین اعتبارات بیش از 300 میلیون تومان را دادیم اما تاکنون ریالی از این محل برای اجرای این طرح‌ها اختصاص نیافته است.

وی با برشمردن این هشت طرح ملی در حوزه زیست‌محیطی تصریح کرد: طرح مدیریت پسماند، تجهیز و ساماندهی مناطق تحت حفاظت، پایش فراگیر محیط زیست، حفظ و احیای تالاب‌های در معرض خطر و همچنین طرح حفاظت از منابع زیست‌محیطی انسانی از جمله این طرح‌هاست.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان از تدوین و تهیه طرح تفصیلی مناطق تحت حفاظت و توجه به تنوع زیستی گیاهی، جانوری و همچنین طرح‌های حوزه آموزش و تحقیقات اشاره کرد و گفت: ما برای اجرای این طرح‌ها به منابع ملی و دولتی چشم دوختیم که امیدواریم تا پایان امسال این منابع اختصاص یافته و بتوانیم بخشی از این طرح‌ها را عملیاتی کنیم.

خداپرست افزود: یک میلیارد تومان درخواست جذب منابع اولویت‌دار در اجرای طرح زیست‌محیطی را به مسؤولان ارائه کردیم که امیدواریم 600 میلیون تومان از این منابع به نوعی تخصیص پیدا کند.

این مسؤول بیان کرد: اجرای این طرح‌ها می‌تواند شرایط متفاوت‌تری را در حوزه ارتقا مسائل زیست‌محیطی در استان اردبیل به وجود آورده و بخشی از دغدغه‌ها و نگرانی‌ها را در حوزه محیط زیست انسانی، جانوری، گیاهی و طرح‌های اجرایی در این حوزه برطرف کند.


نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار