کد خبر: 824278
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۶
انتشار کليپ شوخي معلمان مدرسه ابتدايي سيف در اصفهان، واکنش آموزش و پرورش اين شهر را به همراه داشت.
اين روزها کليپ اين شوخي به سرعت در شبکه‌هاي اجتماعي دست به دست مي‌شود. براساس آنچه در فيلم نشان داده مي‌شود، يکي از معلمان در زنگ تفريح دانش‌آموز شيرين‌زبان را سوژه شوخي خود مي‌کند و از دوستش مي‌خواهد از ديالوگ‌هاي رد و بدل‌ شده با گوشي تلفن همراهش فيلم بگيرد.
 سوژه زماني به دست معلم مي‌افتد که دانش‌آموز مورد نظر هنگام بازی در حال فرار از دست دو نفر از همکلاسي‌هاي خود است. اين دانش‌آموز وقتي مقابل معلم قرار مي‌گيرد در مورد علت فرار از دست دو همکلاسي‌اش مورد سؤال قرار مي‌گيرد. او در معرفي خودش که به سبک بازجويي ‌انجام مي‌شود به لهجه زيباي اصفهاني مي‌گويد: سجاد رضايي هستم، فرزند اکبر، کلاس دوم ب، دبستان سيف. از اينجا تا پايان کليپ سجاد پيوسته از سوي معلم به اخراج از مدرسه به علت دويدن در حياط تهديد مي‌شود. معلم دو همراه خود را به عنوان بازرس معرفي مي‌کند. شيرين‌زباني‌هاي سجاد سبب مي‌شود معلم سؤال‌هاي بيشتري مطرح کند تا اينکه ماجرا با دست‌ دادن سجاد با بازرس ختم به خير مي‌شود.

عليرضا مهدي، مدير روابط‌عمومي آموزش و پرورش استان اصفهان روز گذشته در واکنش به انتشار اين کليپ به «ميزان» گفته است که مزاح معلمان با اين دانش‌آموز هشت ساله بي‌جا بوده و با خاطيان برخورد مي‌شود. وي گفته است که اين کليپ چندي قبل توسط مديران و معلمان مدرسه ضبط شده است. او همچنين اين اقدام همکاران خود را محکوم کرد و گفته است که اين اقدام، بي‌تدبيري و مزاح بي‌جايي بوده که از سوي همکاران ما سرزده است. مدير روابط‌ عمومي آموزش و پرورش استان اصفهان حضور بازرس در مدرسه را هم تکذيب و تأکيد کرده است که در آن زمان بازرسي به مدرسه اعزام نشده بود. مدير و مسئولان مدرسه به آموزش و پرورش احضار شدند و به دنبال تحقيق از آنها در مورد چرايي انجام اين اقدام هستيم. پس از توضيحات مدير و مسئولان و معلمان مدرسه با خاطيان برخورد جدي خواهد شد. همچنين در صورت شکايت خانواده دانش‌آموز به اين موضوع نيز رسيدگي مي‌کنيم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
0
0
همه ناظم ها همینجوری بچه ها رو مدیریت میکنند. دیگه قضیه رو الکی نباید بزرگ کرد.
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
1
0
پیاده برید کربلا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار