کد خبر: 824261
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۱
جانشين فرمانده كل ارتش خبر داد
مراسم معارفه امير احمدرضا پوردستان به عنوان جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور جمعي از فرماندهان عاليرتبه نيروهاي مسلح از سپاه، ارتش، ناجا، وزارت دفاع و ستاد كل نيروهاي مسلح در ستاد فرماندهي ارتش برگزار شد.
مراسم معارفه امير احمدرضا پوردستان به عنوان جانشين فرمانده كل ارتش جمهوري اسلامي ايران با حضور جمعي از فرماندهان عاليرتبه نيروهاي مسلح از سپاه، ارتش، ناجا، وزارت دفاع و ستاد كل نيروهاي مسلح در ستاد فرماندهي ارتش برگزار شد.
امير سرلشكر صالحي فرمانده كل ارتش در اين مراسم با اشاره به خدمات امير موسوي كه پيش از اين در اين سمت مشغول به كار بود، اظهار داشت: وقتي سرلشكر باقري مي‌خواستند جانشين خود را از ارتش انتخاب كنند، ما بهترين نيرويمان يعني امير موسوي را معرفي كرديم.
وي با بيان اينكه امير موسوي كسي بود كه چهره علمي ارتش را ترسيم كرد، افزود: ايشان در مركز مطالعات طرح رشد را تهيه كرد و خدمت حضرت آقا داد و تأييد گرفت كه مرحله به مرحله آن، در حال اجرا شدن است. سرلشكر صالحي ادامه داد: در زمينه رزمايش‌ها نيز امير موسوي اداره رزمايش‌ها را با نوآوري همراه كرده بود.
صالحي تصريح كرد: پيش از اين شايد چندان به جايگاه جانشين توجه نمي‌شد ولي با اقدامات امير موسوي بنا شد گزارش مستقل جانشين را حضرت آقا مطالعه كنند، لذا ايشان گزارش امير موسوي را با امضاي من مطالعه مي‌كردند و ان‌شاءالله اين راهي كه ايشان بنا كردند توسط امير پوردستان ادامه خواهد يافت. فرمانده كل ارتش در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به موضوعات بين‌المللي و دشمني امريكا با ايران گفت: دشمن‌شناسي يك معناي عام براي سياسيون و غيرسياسيون دارد و اين موضوع جزو وظايف نظامي‌هاست و معنايش هم شناخت دشمن و راهكارهاي اوست. وي با اشاره به پيشنهادش براي شناسايي تهديد آينده و دريافت جايزه 20 ميليون توماني، گفت: اينطور نيست كه هر كسي بتواند اين تهديد را شناسايي كند و بتواند راهكار مقابله با گرگ اهلي‌نشدني را تشخيص دهد و بداند كه آن تهديد چيست؟
وي ادامه داد: بايد تحليل ارائه شود. بايد راهكار و ترفند را بداند و بعد تهديدات را ارائه كند. وظيفه ما پيشگيري و پيش‌بيني است.
   خريد جنگنده‌هاي جديد در دست اقدام است
همچنين امير پوردستان جانشين فرمانده كل ارتش نيز در حاشيه اين مراسم در جمع خبرنگاران از برنامه ارتش براي ارتقاي توانمندي هوايي خبر داد و گفت: برنامه‌اي براي خريد جنگنده‌هاي جديد در دست اقدام است. وي در عين حال افزود: هواپيماها و جنگنده‌هاي نيروي هوايي نيز اورهال شده و آماده دفاع و مقابله با تهديدات هستند. جانشين فرمانده كل ارتش در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: در پي شكست‌هاي پي در پي داعش و واگذاري سنگرهايشان، به زودي شاهد فتح موصل توسط نيروهاي عراقي خواهيم بود. پوردستان تصريح كرد: در سوريه هم به دليل پشتيباني ضعيف كشورهاي حامي داعش - به دليل مشكلات داخلي- نيروهاي داعش و تكفيري‌ها در سوريه ضعيف شدند و به زودي مشكل سوريه هم حل خواهد شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار