کد خبر: 824034
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان از راه‌اندازی کارگاه تولیدی با هدف توانمندسازی جسمی و اقتصادی بیماران خاص به همت موسسه خیریه بیماران خاص هرمزگان در بندرعباس خبر داد.

منصور اخلاقی پور گفت: کارگاه تولیدی پوشاک، زیورآلات و چرم دوزی با نام کارگاه توانمندسازی رشمون (ریسمان) به همت موسسه خیریه بیماران خاص هرمزگان در بندرعباس راه‌اندازی و به مرحله تولید و فروش رسیده است.

وی با بیان اینکه این کارگاه تولیدی در فضایی به متراژ 220 مترمربع راه‌اندازی شده و تعداد 22 نفر از دیگر بیماران در مرحله آموزش و توانمندسازی هستند افزود: متاسفانه در حال حاضر با فضای فیزیکی موجود امکان بکارگیری آنها در کارگاه تولیدی وجود ندارد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری هرمزگان ادامه داد: هم اکنون 20 نفر در این کارگاه مشغول بکار هستند که 14 نفر از آنها افراد بیمار (تالاسمی- ام اس) و یا بستگان نزدیک مانند مادر و یا خواهر بیماران سرطانی هستند و حقوق ماهیانه آنها جمعا 14 میلیون تومان است.

اخلاقی پور با بیان اینکه کارگاه تولیدی رشمون هم اکنون با شش مرکز درمانی در استان قرارداد تامین "کیف سلامت" و "پوشاک کار" دارد، ادامه داد: در حال حاضر ماهیانه 9 هزار کیف سلامت در این کارگاه تولید و به این شش بیمارستان تحویل داده می‌شود که با توجه به اینکه بیمارستان‌های بیشتری در استان وجود دارد این ظرفیت می‌تواند افزایش پیدا کند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار