کد خبر: 824026
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۳
فرمانده سپاه ناحیه اراک از اجرای ۳۰۰عنوان برنامه در حوزه های عمرانی، ورزشی، فرهنگی و اجتماعی طی هفته بسیج در این شهرستان خبر داد.

محمدرضا رضایی با بیان اینکه بسیج، ۳۷سال پیش به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد، گفت: این نهاد که از دل مردم ولایت مدار برخواسته در هر زمان که ارزش های انقلاب به خطر افتاده پا به میدان گذاشته و از ارزش ها صیانت کرده است.

وی افزود: بسیج نه فقط در بعد نظامی، بلکه در همه حوزه ها و در هر زمانی خوب عمل کرده است.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: برنامه های هفته بسیج سال جاری با رویکرد تبیین نقش بسیج و روحیه انقلابی و با شعار «بسیج انقلابی و خدمتگزار» از ۳۰ آبان ماه تا ششم آذرماه برگزار می شود.

رضایی گفت: همزمان با اربعین حسینی و نخستین روز از هفته بسیج ساعت ۱۰صبح روز یکشنبه، مردم در میدان شهدا حضور خواهند یافت و پس از تجمع مردمی کاروان به سمت مصلی بیت المقدس اراک حرکت خواهد کرد.

وی افزود : همچنین کاروان مشابهی ساعت ۱۰صبح همان روز از میدان فراهان به سمت آستان مقدس امامزاده محمد عابد (ع) رهسپار می شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک ادامه داد: افتتاح پایگاه مقاومت بانوان در اراک، افتتاح چند مهد قرآن، اجرای برنامه های هیات عاشقان ولایت و یاران ولایت، صبحگاه مشترک پایگاه حلقه های صالحین ویژه خواهران در مورد خطبه خوانی حضرت زینب(س) و اجرای برنامه در ۲۵۰ منطقه اراک، بخشی از برنامه های هفته بسیج در اراک است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار