کد خبر: 823648
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۶
نوادگان مرحوم دباغ در مراسم ختم وي:
مراسم ختم مرحومه مرضيه حديدچي (دباغ) صبح ديروز در مسجد جامع شهرک غرب با حضور چهره‌هاي سياسي و انقلابي برگزار شد.
به گزارش فارس، در اين مراسم سه تن از نوادگان اين مرحومه در پايان مراسم از پيام تسليت مقام معظم رهبري و مردم براي همدردي با آنها، تشکر کردند. يکي از نوه‌هاي مرحومه دباغ در ادامه با اشاره به اينکه يکي از توصيه‌هاي مادربزرگشان پيروي از ولايت فقيه بود تصريح کرد: مادربزرگ ما به هيچ جناح و گروهي وابسته نبود و تمام وجودش سرشار از عشق به ولايت بود و حتي يک لحظه در طول عمرش ولايت فقيه را تنها نگذاشت. وي در ادامه اظهار کرد: ايشان در مواقع مختلف انقلاب حامي رهبر عزيزمان بودند و هميشه به ما توصيه مي‌کردند که چشم‌مان به فرمان مقام معظم رهبري باشد. وي خود هم تا آخرين لحظه عمرشان به اين مسئله عمل کردند.

همچنين در ادامه اين مراسم يکي ديگر از نوه‌هاي مرحومه حديدچي پيام تسليت مقام معظم رهبري را قرائت و اظهار کرد: در همان لحظه‌هاي اوليه که غم از دست دادن مادربزرگمان تمام وجودمان را فراگرفته بود و از فوت ايشان همگي ما ناراحت و غصه‌دار بوديم، آن‌چنان‌که انگار دنيا سرمان خراب شده است و از اين مصيبت بسيار ناراحت، سردرگم و حيرت‌زده بوديم که پيام مقام معظم رهبري مانند مرهمي بر دل و جان ما نشست و ما را آرام کرد که در اينجا جا دارد از معظم‌له تشکر کنيم. وي بيان کرد: بزرگ‌ترين افتخار خانواده ما اين است که اين‌گونه مورد عنايت امام دورانمان هستيم.

اين مراسم با حضور سرلشكر صفوي، سردار نقدي رئيس سازمان بسيج مستضعفين، سردار فضلي، غلامعلي حدادعادل، احمد خرم، علي جنتي وزير سابق ارشاد، فرجي دانا، مصطفي کواکبيان نماينده تهران، مصطفي تاج‌زاده، محمدرضا خاتمي، موسوي لاري، منتجب‌نيا، ابتکار، زهرا اشراقي، حشمتيان، شريف‌زادگان وزير رفاه خاتمي، ذوالقدر، حسينعلي اميري معاون پارلماني رئيس‌جمهور، ابطحي، کمال خرازي و شکوري‌راد برگزار شد.
   
امريکا بايد غزل خداحافظي ابرقدرتي را بخواند
امريکا هر کاري توانسته عليه ما انجام داده و امروز هيچ راهي ندارد، بنابراين مي‌خواهد ما را متقاعد کند که براي پيشرفت هيچ راهي جز ارتباط با وي نداریم.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا نقدي، رئيس سازمان بسيج مستضعفين صبح ديروز در حاشيه مراسم ختم مرضيه حديدچي‌ دباغ، درباره اعمال تحريم‌هاي جديد توسط ايالات متحده امريکا ادامه داد: امريکا اقدامات نظامي، تروريستي، سياسي و جنگ فرهنگي سنگين و تحريم فلج‌کننده عليه ايران اعمال کرد؛ بنابراين ديگر چه کاري مي‌خواهد صورت دهد. امريکا هر حربه‌اي داشت عليه ما به کار گرفت بنابراين امريکا بايد غزل خداحافظي ابرقدرتي خود را بخواند. رئيس بسيج مستضعفين در پاسخ به اينکه چه توصيه‌اي به ترامپ، رئيس‌جمهوري جديد امريکا داريد، تصريح کرد: توصيه براي کساني که عقل ندارند جايز نيست. سردار نقدي در ادامه با تأکيد بر اينکه خانم دباغ يک زن بسيجي به تمام معنا بود گفت: ايشان مروج همه ارزش‌هاي والاي الهي چه در کمال و چه در عمل بود. رئيس بسيج مستضعفين با بيان اينکه مرحومه حديدچي در هر مراسمي که از وي دعوت مي‌کرديم حضور مي‌يافتند و ارادت خاصي به بسيجيان داشتند و اسوه بسيجيان بودند، اضافه کرد: در بين کساني که براي انقلاب زحمت کشيده‌اند هرچه گشتم ديدم که لقب زينب(س) انقلاب برازنده ايشان است، چراکه زجرهاي بسياري در راه انقلاب کشيدند و پيام‌رسان انقلاب اسلامي بود.
منبع: فارس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار