کد خبر: 823607
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۲
مجرم سابقه‌داري كه متهم است پس از قتل يك راننده در شهرستان قزوين دختر وي و زن ديگري را مجروح كرده بازداشت شد.
به گزارش خبرنگار ما، روز پنج شنبه 13 آبان ماه امسال بود كه مأموران پليس بخش خرمدشت شهرستان تاكستان در استان قزوين از قتل راننده خودروي سواري با خبر و راهي محل شدند. مأموران پليس در محل حادثه با جسد مردي پشت فرمان خودروي پژو 405 روبه‌رو شدند كه با اصابت چند گلوله به بدنش از پاي در‌آمده بود. با اعلام اين خبر تيمي از كارآگاهان جنايي پليس آگاهي همراه بازپرس ويژه قتل در محل حادثه به تحقيق پرداختند. تحقيقات ميداني مأموران پليس در محل حادثه نشان داد لحظاتي قبل دو مرد ناشناس موتورسيكلت سوار راه مقتول را سد كرده و يكي از آنها به طرف مقتول چند گلوله شليك كرده و در ادامه هر دو با موتورسيكلت از محل گريخته‌اند. همچنين مشخص شد مرد زخمي قبل از رسيدن نيروهاي اورژانس بر اثر شدت جراحات و خونريزي در محل حادثه جان باخته است.
در حالي كه كارآگاهان تحقيقات خود را براي شناسايي عاملان قتل راننده خودروي سواري آغاز كرده بودند، از زخمي شدن دختر مقتول و زن جوان ديگري در يك آرايشگاه زنانه با شليك گلوله با خبر شدند. پس از اين مأموران براي بررسي حادثه راهي آرايشگاه شدند. شاهدان حادثه اعلام كردند لحظاتي قبل موتورسيكلتي با دو سرنشين كنار آرايشگاه توقف كرده و يكي از آنها كه مسلح به سلاح گرم بوده به داخل آرايشگاه رفته و دختر و زن جواني را با شليك گلوله زخمي كرده و در ادامه هر دو مرد ناشناس از محل گريخته‌اند. بررسي‌ها حكايت از آن داشت كه عاملان اين حادثه همان دو مرد ناشناس موتورسوار هستند كه دقايقي قبل راننده خودروي پژو را به قتل رسانده و سپس براي قتل دختر مقتول به آرايشگاه رفته‌اند كه در جريان آن دختر مقتول و زن جوان ديگري را به شدت زخمي كرده‌اند.

همزمان با انتقال پيكر زخمي دختر و زن جوان براي مداوا به بيمارستان مأموران براي شناسايي عاملان اين دو حادثه خونين دست به تحقيقات تخصصي زدند. مأموران با بررسي پرونده‌هاي افراد سابقه‌دار مرد 40 ساله‌اي را كه چندين سابقه كيفري قتل، شرارت، توزيع مواد مخدر و غيره در پرونده‌اش ثبت شده بود، شناسايي كردند.

در نهايت مأموران 16 روز پس از حادثه مخفيگاه قاتل فراري را كه قصد داشت از كشور خارج شود در شهرستان قزوين شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه دستگير كردند.
متهم پس از دستگيري با اعتراف به دو حادثه خونين همدستان خود را به مأموران پليس معرفي كرد. در ادامه مأموران همدست متهم و چند فرد ديگر  را كه با وي در ارتباط بودند شناسايي و دستگير كردند. مأموران همچنين دو تيغه خشاب و تعدادي فشنگ جنگي و يك قبضه اسلحه گرم كه قاتل با آن راننده پژو را به قتل رسانده و دختر وي و زن ديگري را زخمي كرده بود، كشف كردند.   سردار «مهدي محمودي» فرمانده انتظامي استان قزوين درباره اين حادثه گفت: متهمان دستگير شده پس از تشكيل پرونده براي ادامه رسيدگي تحويل مقام قضايي شدند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار