کد خبر: 823550
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
فرماندارشهرستان اسلامشهر از تخصيصي اعتبار به قطارشهري اسلامشهر در سفر رييس جمهور به اين شهرستان خبر داد.

امیراله حقیقی گفت: اعتباراتی كه در اين سفر برای شهرستان اسلامشهر منظور شده، در پروژه‌های زيربنایی و برای توسعه شهرستان صرف خواهد شد، از جمله دربحث حمل و نقل ريلی می‌تواند بسيار موثر واقع بشود و اين نويد را به مردم می‌دهيم كه تا پايان سال 96 اين اتفاق بيفتد و مردم از امكانات قطار شهری بهره‌مند شوند.

وی افزود: در بحث حمل و نقل با مشكلاتی روبرو هستيم كه طی سفر دكتر روحانی رييس‌جمهور محترم به اسلامشهر، چهارصد ميليارد تومان اعتبار برای ایجاد ريل قطار شهری تخصيص داده شد كه در مرحله مناقصه است .

حقیقی با اشاره به تردد روزانه بالغ بر 127 هزار خودرو  تنها در محور آیت اله سعیدی ،تاکید کرد: اگر مقدمات ايجاد ريل قطار شهری فراهم شود، مشكلات حمل‌ونقل در شهرستان از قبيل مشكلات رفت و آمد از اسلامشهر به تهران و برعكس و موارد ديگری همچون آلودگي هوا و... حل خواهد شد.

وی افزود: درهمين سفر بالغ بر شصت ميليارد تومان اعتبار برای كشاورزی اختصاص داده شد، همچنين تسهيلات كم‌بهره بانكی برای كشاورزانی كه مايل‌اند با توجه به شرايط  بحرانی و کم آبی كشور از طرح‌های نوين آبياری استفاده كنند، اعطا می شود.

فرماندار اسلامشهر تاکید کرد: در بحث فاضلاب و تصفیه  خانه فاضلاب اسلامشهر، در سفر ریاست جمهوری اعتبار قابل توجهی اختصاص داده شده كه اميدواريم تا ارديبهشت سال 96 فاز اول فاضلاب شهری این منطقه  به بهره‌برداری برسد.

فرماندار اسلامشهر افزود: یکی دیگر از پروژه های در دست اقدام دولت، تكميل بيمارستان چهارصد تختخوابی اسلامشهر با اعتبار بالغ بر هفتاد ميليارد تومان است كه تا سال 96 قطعا به بهره‌برداری خواهد رسيد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار