کد خبر: 823488
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
از سوی سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز صورت می‌گیرد
فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز گفت: به مناسبت هفته بسیج بیش از 500 ویژه‌برنامه در 600 پایگاه محلات، اقشار، دانش‌آموزی، اصناف و ادارات سپاه این ناحیه برگزار می‌شود.
عزیزالله قهرمانی

به گزارش جوان آنلاین از شیراز، سرهنگ پاسدار محمدجعفر دوستدار در جمع خبرنگاران با بیان این‌که به مناسبت هفته بسیج بیش از 500 ویژه‌برنامه در 600 پایگاه محلات، اقشار، دانش‌آموزی، اصناف و ادارات سپاه این ناحیه برگزار می‌شود اظهار داشت: از 500 برنامه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و ورزشی 24 یادواره، 45 نشست روشنگری، 66 مسابقه ورزشی و 390 برنامه عمومی از یکشنبه 30 آبان‌ماه تا ششم آذرماه در شیراز اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در هفته بسیج برنامه‌های متعددی شامل راهپیمایی اربعینان حسینی، ترویج گفتمان رهبری از سوی نخبگان و اساتید، حضور فرهیختگان علمی در مساجد و مراکز علمی، نمایشگاه تولیدات اقتصاد مقاومتی و نیز 24 یادواره در محلات و در کنار خانواده شهدا ازجمله برنامه‌های در دست اجرا در این هفته است.

فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله شیراز تصریح کرد: غبارروبی، عطرافشانی قبور شهدا، حضور سازمان‌یافته بسیجیان در مصلی نماز جمعه، نمایشگاه کارهای خودمانی با موضوع اقتصاد مقاومتی، حضور راویان دفاع مقدس در مدارس، شب بصیرتی با موضوع مادران پرچم‌دار مقابله با جنگ نرم در فضاهای آموزشی از دیگر فعالیت‌های هفته بسیج امسال در این ناحیه است.

دوستدار بیان داشت: بهره‌برداری از مهدکودک امیدهای فردا، آغاز به‌کار ادبستان انقلاب اسلامی با مشارکت شورای آموزش‌وپرورش و فرمانداری شیراز، سرکشی از آسایشگاه جانبازان، برپایی نمایشگاه بسیج و فرهنگ عاشورایی به زبان‌های مختلف و نیز همایش بسیج، حجاب یار شفیق دختران و توزیع ویژه‌نامه مضرات لوازم‌آرایشی ازجمله برنامه‌های هفته بسیج از سوی این ناحیه است.

وی از اجتماع باشکوه راهپیمایی اربعینان حسینی در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاه‌چراغ (ع) روز یکشنبه 30 آبان‌ماه خبر داد و افزود: شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی از ساعت 9 صبح از چهار مسیر شامل میدان امام حسین، شهدا، چهارراه نمازی، خیابان شهید دستغیب و 9 دی و نیز میدان ولیعصر، دروازه سعدی، لطفعلی‌خان زند و سه‌راه احمدی، همچنین احمدی نو، شاهزاده قاسم و میدان امام حسن مجتبی فخرآباد، دروازه کازرون و درحرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) تجمع می‌کنند.

فرمانده سپاه ناحیه بقیة‌الله شیراز اظهار داشت: در طول مسیر راهپیمایی توزیع شربت، واکس زدن کفش‌ها که تداعی‌کننده پیاده‌روی نجف تا کربلا است در شیراز اجرایی می‌شود.

دوستدار خاطرنشان کرد: برای نخستین بار با استقرار موکب در مسیر زائران خارجی که از کشورهای افغانستان، پاکستان، بنگلادش و هند قصد عزیمت به کربلای معلا را دارند و در ابتدا ورود آنان به نی‌ریز و سپس در نورآباد و رستم است، این گروه از تمام امکانات رفاهی بهره‌مند می‌شوند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر