کد خبر: 823463
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

لوییس انریکه

سرمربی بارسلونا آرزوی شکست دو تیم رئال مادرید و اتلتیکومادرید را در داربی مادرید دارد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس بارسلونا در هفته دوازدهم لالیگا شنبه شب برابر مالاگا قرار می گیرد. لوییس انریکه در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازیکنان مالاگا اعتماد به نفس خیلی خوبی دارند و برای ایجاد موقعیت گل مشکلی نخواهند داشت.  باید خیلی دقت داشته باشیم چون این بازی پس از تعطیلی لیگ به خاطر بازی های ملی برگزار می شود. گاهی اوقات نتایج پس از این وقفه خوب هستند برخی اوقات نه.
سرمربی بارسلونا در مورد وضعیت بازیکنان تیم اظهار کرد: بهبود یافتن بازیکنان خبری خیلی خوبی است.
نیمار در بازی فردا حضور خواهد داشت. او با همه بازیکنان تمرین کرد و در شرایط خوبی قرار دارد. نیمار و بازیکنان اهل آمریکای جنوبی به سفرهای طولانی عادت دارند. بازیکنانی که امروز تمرین کردند فردا شرایط بازی را دارند.
به نوشته روزنامه مارکای اسپانیا، لیونل مسی آخرین پیشنهاد بارسلونا را برای تمدید قراردادش قبول نکرده است. انریکه درباره آینده ستاره تیمش گفت: تصور می کنم مسی سال های زیادی در بارسا خواهد ماند. خداحافظی مسی از فوتبال در این باشگاه اتفاقی زیبا خواهد بود.
پس از بازی بارسلونا و مالاگا دو تیم اتلتیکومادرید و رئال مادرید به مصاف هم خواهند رفت. سرمربی اسپانیایی درباره تماشای این بازی اظهار کرد: اگر پیروز شویم حتما این دیدار را خواهم دید. دوست دارم هر دو تیم مادریدی شکست بخورند!
بارسلونا به تازگی اسپانسر جدید خود را معرفی کرد. انریکه در این رابطه گفت: به نظرم تصمیم بزرگ و توافق مثبتی بود. خبر خیلی خوبی برای آبی اناری ها محسوب می شود. بارسلونا بیش از یک باشگاه است.
انریکه درباره نرسیدن مسی به جایزه توپ طلا اظهار کرد: در رابطه با مسی هیچ ابهامی وجود ندارد. او بهترین بازیکن تاریخ است. شک داشتن به این موضوع خنده دار است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار