کد خبر: 823418
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
رئيس سازمان محيط‌زيست كه در روزهاي اوج آلودگي هواي تهران ترجيح داده آن را ناديده بگيرد و به مراكش سفر كند، در اقدامي، بخش نظرات صفحه اينستاگرام خود را نيز مسدود كرد تا اظهارات منتقدانش را در شبكه‌هاي اجتماعي هم نشنود.
در حالي كه مردم تهران و چند كلانشهر ديگر كشورمان اين روزها با آلودگي هوا دست و پنجه نرم مي‌كنند، رئيس سازمان محيط زيست ترجيح داده آن را يك موضوع طبيعي جلوه دهد و در كانال تلگرامي خود مي‌نويسد نام اين پديده وارونگي دماست!
وارونگي دما يا وارونگي سياست‌ها؛ به هر حال اين روزها هواي شهرهاي كشور خاكستري شده است و آنچه مردم انتظار داشتند اين بود كه اگر راهكاري داده نمي‌شود، حداقل رئيس محيط زيست كه متولي اين موضوع در كشور است و لقب «قهرمان‌زمين» را هم يدك مي‌كشد، مردم را تنها نگذارد اما متأسفانه اينگونه نشد.

ابتكار ترجيح داد در اين روزهاي آلوده به مراكش سفر كند. شايد هم سياست‌هاي سبز خانم رئيس با اين هواي خاكستري سازگار نبوده كه ترجيح داده اين روزهاي خاكستري را نبيند.
ابتكار كه اين روزها عملكردش مورد انتقاد بسياري از كارشناسان و فعالان محيط زيست و مردم قرار گرفته اين بار ترجيح داد چشم‌هايش را به روي انتقادها هم ببندد. او كه اين روزها سرخوش از استقبال بان‌كي‌مون است نخواسته كام خود را با انتقادها تلخ كند و بخش نظرات اينستاگرامش را بسته تا مبادا خاطرش مكدر شود و سفرش بوي دود بگيرد.  اين هم تدبير جديد معاون رئيس‌جمهور براي حذف منتقدان! در دولتي كه رئيس‌جمهورش در اظهاراتي مي‌گويد نبايد قلم‌ها را شكست و دهان‌ها را بست و...

با اين اوصاف بايد به مردم گفت سكوت كنيد و تنها دعا كنيد باران ببارد شايد فرجي شود. اميدي به دولت نيست چرا كه بانوي سبزپوشش دغدغه‌هاي ديگري دارد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
داود سجادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
اگراز رئیس جمهور اینده برنامه مقابله با تهدیدات اقلیمی (اب و هوا)خواسته شود که مثلا میزان الایندگی فعلی چقدر است؟سالی چند درصد از این الایندگی میتواند بکاهد ودر چه سالی ما به هوای پاک خواهیم رسید.دچار چنین وضعیتی نمیشویم.
مهرناز
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۷
0
0
سایت محترم"وارونگی دما را هم از هرفرد عادی هم سوال شود"می داندمشگل الودگی هوا می باشد "اما مصداق شما
برای کلمه وارونگی سیاست ها "بیان بسیار
درستی ست"برای رئیس دولت یازدهم "در عدم انتخاب های مناسب وزرا و معاونین خود"که دارای کم رنگ ترین تخصص لازم در
جایگاه انتخابی" در دولت رادارند "عاملی شد
در عدم تجلی کارامدی دولت "که رئیس
دولت با بی توجهی به انتقاد های مفید "که
می توانست در یاری رساندن دولت بکار
گرفته شود"با سماجت تمام "فقط صرف
وقت در نامیدن بی خردی منتقدان خودرا"
سرلوحه سخنان خود قراردادند. تاسف به چنین نگاهی در انتفاد پذیری سازنده "که در کشورمان وجود دارد
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
0
0
براي رضاي خدا موسسه استاندارد بنزين هاي وارداتي توسط شوهر اين خانم را بررسي كنه واقعا يورو چهاره يا بنداز دررو بوده اين الودگي هوا در اثر جي مي تونه باشه غير از بنزين الوده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار