کد خبر: 823400
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
تجدید میثاق بسیجیان با بنیانگذار جمهوری اسلامی
رئيس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به تأثيرگذاري الگوي بسيج در ميان ملت‌هاي جهان گفت: امروز درس امام خميني در تشکيل نيروي مردمي بسيج درسي الهام‌بخش در ميان ملت‌هاي آزاديخواه شده است.
به گزارش بسيج، سردار نقدي روز گذشته در مراسم تجديدميثاق بسيجيان استان تهران با بنيانگذار انقلاب اسلامي ايران افزود: امروز با ايستادگي ملت ما در راه امام، پيروزي‌هاي گسترده‌اي نصيب اسلام شده است و مي‌توان گفت که راه امام حسين(ع) به برکت انقلاب حسيني ما در ميان ملت‌ها مي‌درخشد؛ راهي که مسير کمال را به بشريت نشان مي‌دهد و همانطور که در زيارت اربعين مي‌خوانيم «اي حسين، جانت را فداي خدا کردي تا بشريت را از گمراهي، ذلت و جهل نجات بدهي» مي‌بينيم که اين فراز از زيارت اربعين در تجمع بزرگ عاشقان اهل بيت در مسير نجف به کربلا تجلي مي‌يابد. رئيس سازمان بسيج مستضعفين تصريح کرد: تدبير امام از تشکيل بسيج باعث شد امروز جوان و پير، زن و مرد در صفوفي منظم و در کنار يکديگر و پشت سر ولايت فقيه در برابر ظلم و استکبار ايستادگي کنند و اين درس الهام‌بخش کشورهاي آزاده جهان شده است.

وي با اشاره به جمله رهبر کبير انقلاب مبني بر اينکه جنگ ما شکست رژيم صهيونيستي را به دنبال دارد، گفت: امروز رژيم صهيونيستي در محاصره جوانان انقلابي و جبهه‌هاي مقاومت در کشور‌هاي سوريه، عراق، لبنان و فلسطين قرار گرفته است و پرچمي که امام خميني(ره) در جمهوري اسلامي ايران برافراشت امروز در بسياري از نقاط دنيا به اهتزاز درآمده است. سردار نقدي به دستاوردهاي انقلاب اشاره کرد و افزود: جمهوري اسلامي ايران به برکت انقلاب اسلامي در حوزه‌هاي صنعتي، بهداشت، سلامت، پزشکي، نظامي، آموزشي و پژوهشي پيشرفت‌هاي گسترده‌اي داشته است و اينها نتايج درس‌هايي است که امام راحل به ملت ما آموختند، درس‌هايي همچون استقلال و عدم اتکا به غرب که ما را در صحنه‌هاي مختلف پيروز ميدان کرده است.
 
سردار نقدي اظهار داشت: بنيانگذار انقلاب بسيار زيبا فرمودند که صداي شکسته شدن استخوان‌هاي پوپوليست را مي‌شنوم، امروز هم اين بيان نوراني امام در وصف حال ليبرال‌دموکراسي امريکا تکرار شده و صداي شکستن استخوان‌هاي پوسيده ليبرال‌دموکراسي غرب و امريکا به گوش مي‌رسد. رئيس سازمان بسيج مستضعفين بار ديگر حضرت امام(ره) را مخاطب سخنان خويش قرار داد و گفت:‌ اي امام راحل در زماني که انقلاب اسلامي از عظمت و شکوه بسياري در دنيا برخوردار است، نفوذي‌هايي داريم که نداي سازش با دشمنان را سر مي‌دهند، اما ما امروز در کنار بارگاه ملکوتي شما جمع شده‌ايم و به نمايندگي از تمام بسيجيان و امت اسلام به امام راحل(ره) مي‌گوييم که بر عهدي که با شما بسته‌ايم پايبنديم و تا آخرين قطره خون مطيع اوامر امام خامنه‌اي مي‌مانيم.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار