کد خبر: 823399
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۴
افشاگري عضو شوراي شهر تهران
برخي اصلاح‌طلبان پيش ما مي‌آيند و به شدت از رفتارهاي حکيمي‌پور ابراز نگراني مي‌کنند و مي‌گويند گويي زندگي اين فرد با تنش گره خورده است.
پرويز سروري، قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي در گفت‌وگو با مهر، با اشاره به اتفاقات اخير در شوراي شهر تهران اظهار کرد: انحلال شوراي شهر با تنش، سياسي کاري و ايجاد تزلزل به وجود مي‌آيد؛ شوراي شهر اول هم با تزلزل در مديريت شهري منحل شد. وي افزود: سؤال من از برخي آقايان اين است که ما تا به حال در شوراي شهر کدام اقدام تنش‌زا را ايجاد کرده‌ايم؟ ما هميشه جلوي تنش را مي‌گيريم. چه کساني لغو اختيارات ۱۷ ساله شهردار را کليد زده‌اند؟ اين به معناي قفل کردن شهر و از بين بردن خدمت و همچنين ايجاد نارضايتي در مردم و بروز اختلاف است. سروري خاطرنشان کرد: چه کساني اسناد محرمانه شوراي شهر را به معماري نيوز دادند؟ آيا ما اين کار را کرديم؟ آيا ما به دنبال تنش بوديم؟ چه کساني دروغ‌هاي نجومي گفتند و اعلام کردند شهرداري تهران 2هزار و 200 ميليارد تومان تخفيف املاک داده است؟ چه کساني به اعتماد ملي ضربه زدند و بين مردم و نظام حفره ايجاد کردند؟ ما با کدام اقداممان به دنبال انحلال شوراي شهر هستيم؟

قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي ادامه داد: ما براساس تجربه مي‌گوييم آقاي حکيمي‌پور يکبار باعث انحلال شوراي شهر بوده و در همه درگيري‌هاي شوراي شهر اول حضور داشته است. ما نگرانيم اين فرد در شوراي شهر چهارم همان نقش شوراي شهر اول را بازي کند. اين فرد يک‌بار عامل انحلال شوراي شهر بوده است بنابراين ما نگران تحرکات و رفتارهاي وي هستيم. وي تصريح کرد: برخي اصلاح‌طلبان پيش ما مي‌آيند و به شدت از رفتارهاي حکيمي‌پور ابراز نگراني مي‌کنند و مي‌گويند گويي زندگي اين فرد با تنش گره خورده و بحران‌زي است و حيات خود را در تنش جست‌وجو مي‌کند. آيا ما بايد اجازه دهيم حکيمي‌پور هر کاري که مي‌خواهد انجام دهد؟ آيا واقعاً بايد اجازه دهيم فرآيند انحلال شوراي شهر اول را در شوراي شهر چهارم دنبال کند؟ سروري با بيان اينکه مثلث آقايان حکيمي‌پور، حناچي و نجفي نشان مي‌دهد تنش‌هاي شوراي شهر يک پشت صحنه بيروني دارد، اظهار کرد: ظاهراً مجموعه‌اي در بيرون از شوراي شهر و در ساختمان خيابان مطهري مي‌نشينند و تنش را تئوريزه کرده و به داخل شوراي شهر هدايت مي‌کنند تا شورا دائماً در اين تنش‌ها و درگيري‌ها در حال فراز و فرود باشد. وي با تأکيد بر اينکه عده‌اي بايد بدانند شوراي چهارم، شوراي اول نيست، گفت: کساني در شوراي چهارم هستند که در مقابل عاملين تنش و درگيري خواهند ايستاد و اجازه چنين تحرکاتي را از آنان سلب مي‌کنند. قائم‌مقام جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي تصريح کرد: ما از تحرکات دولت براي انتخابات شوراها و مسائل داخلي شوراي شهر چهارم اطلاع داشتيم ولي جزئياتي که دادستان تهران بيان کرد را نمي‌دانستيم. ما از برخي تحرکات متوجه شديم که اتفاقاتي در حال وقوع است که کاملاً از بيرون هدايت مي‌شود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار