کد خبر: 823242
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان
رستمیان با گله مندی از رسانه ملی تصریح کرد: رسانه ملی در راستای تبلیغ فرهنگ اربعین و شناساندن مرز مهران کم کاری می کند و به سایر مرزها پرداخته و فقط مشکلات مهران را ذکر می کند.

"سلمان رستمیان" مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: از همه کسانی که در عرصه اطلاع رسانی و تبلیغی در اربعین حق مردم را ادا نمی کنند، گله مندیم.

رستمیان اظهار کرد: در دوران 8 دفاع مقدس جنگ را لمس کردیم و علی رغم تمام فشارها بعد از جنگ، تمامی امتیازات به جاهای دیگری رفت.

وی افزود: آیا واقعا این انصاف است؟ هرشبکه ای را که می بینید بیشترین موضوع اربعین در منطقه ای غیر از ایلام و مهران است و فقط نارسایی های مهران را بیشتر نشان می دهند؟

رستمیان خاطر نشان کرد: همه مردم وقت خود را برای اربعین گذاشته اند، گله مندیم از کسانی که این جزئیات را نشان نمی دهند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار کرد: مردم ایلام سال گذشته 8 هزار گوسفند برای اربعین قربانی کردند؛ چرا رسانه ها این کار بزرگ را نمی بینند؟

وی تصریح کرد: الحمدلله در مرز مهران مشکل خاصی وجود ندارد.

رستمیان با توجه به عمل رسانه ها در تضعیف مرز مهران گفت: آیا این عمل نشانگر آن نیست که نمی خواهند مهران در آینده به عنوان یک مرز فعال باشد؟

رستمیان با گله مندی از رسانه ملی تصریح کرد: رسانه ملی در راستای تبلیغ فرهنگ اربعین و شناساندن مرز مهران کم کاری می کند و به سایر مرزها پرداخته و فقط مشکلات مهران را ذکر می کند.

رستمیان با تشریح اقدامات بنیاد شهید در ایام اربعین حسینی گفت: بنیاد شهید و امور ایثارگران بیشترین مسئولیت را در راستای تبلیغ فرهنک ایثار و شهادت در اربعین داشته است.

وی ادامه داد: راهپیمایی عظیم اربعین تبلور جریان فرهنگی عاشورا است که بعد از سالها به برکت نظام و شهدا آرامش در مرزها برقرار شده و زوار به کربلا می روند و سالانه بیش از 25 میلیون زائر برای ادای احترام در شرایط سخت به محضر امام حسین (ع) مشرف می شوند و تمامی این فعالیت ها فرهنگ ناب برگرفته از بطن اسلام است.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران اذعان کرد: در چند روز گذشته حدود 3 هزار بنر در مسیر عبور و مرور زائران با موضوع شهدا نصب شد و 12 هزار بسته فرهنگی با موضوع شهدای مدافع حرم در بین زوار توزیع شده است.

رستمیان اظهار کرد: خانواده های ایثارگران و جانبازان نیازهای خاصی دارند که تلاش در تسهیل این مشکلات انجام شده و از جمله دیگر اقدامات این اداره، برپایی هفت زائرسرا در مسیر کاروانها و تجهیز آنها است.

وی خاطر نشان کرد: عوامل و معاونین بنیاد به صورت شیفتی در مهران مستقرند.

رستمیان در بحث فراهم کردن امکانات برای جانبازان تصریح کرد: 30دستگاه ویلچر، آمبولانس، امکانات مربوط به وسائل حرکتی و تجهیزات پزشکی در مرز مهران مستقر شده است.

وی افزود: در مهران 8 فضا برای پارکینگ خودروهای ایثارگران فراهم شده و به صورت سیستمی خودرو ها تحویل گرفته می شود.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان تاکید کرد: برای مردم ایلام فرصتی به وجود آمده که بتوانند سیرت زیبای خود را به کشور نشان دهند و ایلام را به تمام دنیا معرفی کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر