کد خبر: 823226
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۹
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع):
فرمانده سپاه استان ایلام در نشست خبری خود در مرز مهران هرگونه اظهار نظر در خصوص باز یا بسته بودن مرز را تکذیب و اعلام کرد:باز و بسته شدن مرز در اختیار نیروی انتظامی است و ارتباطی به سپاه ندارد.
برخی از رسانه ها و کانال های تلگرامی با انتشار خبری عجیب مدعی شدند که سردار سید صادق حسینی فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام اعلام کرده که تردد در مرز مهران آزاد شده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام لحظاتی قبل در نشست خبری روز سه شنبه خود در مرز بین المللی مهران هرگونه اظهار نظر در این خصوص را تکذیب و اعلام کرد:باز و بسته شدن مرز در اختیار نیروی انتظامی است و ارتباطی به سپاه ندارد.

وی در ادامه این نشست به خدمات ارائه شده در ستاد اربعین سپاه اشاره و گفت: سپاه با تمام توان همچون سال های گذشته حضوری پررنگ در اربعین امسال دارد.

این فرمانده نظامی اظهار کرد: در همین راستا تدارکات و تدابیر لازم برای اجرایی کردن خدمات همه جانبه به زوار اربعین حسینی انجام گرفته است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام افزود: زیرساخت های لازم برای اردوگاه سپاه انجام گرفته و این اردوگاه همچنان در حال تجهیز بیشتر است.

حسینی ادامه داد: بیمارستان صحرایی توسط بسیج جامعه پزشکی در محل پایانه مرزی احداث شده و این بیمارستان آماده خدمت رسانی به زئران است.

وی بیان کرد: به منظور شناسایی و کنترل شهرستان مهران به خصوص از داخل شهر تا پایانه مرزی پهپاد و بالگردهای سپاه در مرز مستقر خواهد شد.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: در حوزه فعالیت های فرهنگی سپاه در مرز نیز کار آذین بندی مسیر پل زائر تا پایانه مرزی انجام گرفته و بسته های ویژه فرهنگی برای توزیع در بین زائران تهیه شده است.

حسینی در ادامه خواستار ساماندهی خودروهای شخصی و نیز در نظر گرفتن تدابیر لازم برای زائرانی شد که در مسیر ایلام به مهران با مشکلاتی مواجه هستند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر